Дістали русняві шахеди й ракети? Підсилюймо ППО — донать на SkyLock 👉

Українська Twigames допомогла німецькій студії випустити гру Galactic Glitch в Steam

Українська студія Twigames, яка розробляє власні проєкти (зокрема Hollow Home) та надає послуги з аутсорсу, допомогла Crunchy Leaf Games випустити у ранньому доступі космічний роуглайт Galactic Glitch.

Оставить комментарий
Українська Twigames допомогла німецькій студії випустити гру Galactic Glitch в Steam

Українська студія Twigames, яка розробляє власні проєкти (зокрема Hollow Home) та надає послуги з аутсорсу, допомогла Crunchy Leaf Games випустити у ранньому доступі космічний роуглайт Galactic Glitch.

Розробники описують гру як роуглайт-шутер, де гравцям потрібно кидати каміння, ловити ракети й розривати ворогів, щоб використовувати їх як боєприпаси. «Здобувайте нові здібності, відкривайте нові шляхи й розкривайте таємниці», — йдеться в описі проєкту.

Galactic Glitch вийшла у ранньому доступі Steam 15 липня і наразі має 94% схвальних відгуків на основі 18 рецензій гравців. Розробники планують повноцінний реліз за 6-12 місяців. В грі доступна українська локалізація.

Galactic Glitch розробляється німецькою Crunchy Leaf Games спільно з українською студією Twigames. За повідомленням ресурсу «Таємна Кімната», близько половини команди розробників гри — українці. На сторінці Twigames на DOU вказано, що вона має близько 20 співробітників.

Наразі Twigames розробляє власну гру Hollow Home — це наративна рольова гра про події російського вторгнення в Україну.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Українська гра Tailgate про пса Гайда отримала сторінку в Steam
Українська гра Tailgate про пса Гайда отримала сторінку в Steam
По темi
Українська гра Tailgate про пса Гайда отримала сторінку в Steam
У Steam вийшла демоверсія української гри Broken Life. Вона заснована на досвіді переживання повномасштабного російського вторгнення в Україну
У Steam вийшла демоверсія української гри Broken Life. Вона заснована на досвіді переживання повномасштабного російського вторгнення в Україну
По темi
У Steam вийшла демоверсія української гри Broken Life. Вона заснована на досвіді переживання повномасштабного російського вторгнення в Україну
Геймери витратили $19 млрд на ігри в Steam які вони ніколи не запускали
Геймери витратили $19 млрд на ігри в Steam, які вони ніколи не запускали
По темi
Геймери витратили $19 млрд на ігри в Steam, які вони ніколи не запускали
Читайте также
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает. Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей. Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.
1 комментарий
Продюсер 2К поделился ранее невиданными артами Half-Life 3 и других отмененных игр Valve
Продюсер 2К поделился ранее невиданными артами Half-Life 3 и других отмененных игр Valve
Продюсер 2К поделился ранее невиданными артами Half-Life 3 и других отмененных игр Valve

Хотите сообщить важную новость? Пишите в Telegram-бот

Главные события и полезные ссылки в нашем Telegram-канале

Обсуждение
Комментариев пока нет.