Дістали русняві шахеди й ракети? Підсилюймо ППО — донать на SkyLock 👉
Олександр КузьменкоGameDev
16 июля 2024, 12:13
2024-07-16
Українська Twigames допомогла німецькій студії випустити гру Galactic Glitch в Steam
Українська студія Twigames, яка розробляє власні проєкти (зокрема Hollow Home) та надає послуги з аутсорсу, допомогла Crunchy Leaf Games випустити у ранньому доступі космічний роуглайт Galactic Glitch.
Українська студія Twigames, яка розробляє власні проєкти (зокрема Hollow Home) та надає послуги з аутсорсу, допомогла Crunchy Leaf Games випустити у ранньому доступі космічний роуглайт Galactic Glitch.
Розробники описують гру як роуглайт-шутер, де гравцям потрібно кидати каміння, ловити ракети й розривати ворогів, щоб використовувати їх як боєприпаси. «Здобувайте нові здібності, відкривайте нові шляхи й розкривайте таємниці», — йдеться в описі проєкту.
Galactic Glitch вийшла у ранньому доступі Steam 15 липня і наразі має 94% схвальних відгуків на основі 18 рецензій гравців. Розробники планують повноцінний реліз за 6-12 місяців. В грі доступна українська локалізація.
Galactic Glitch розробляється німецькою Crunchy Leaf Games спільно з українською студією Twigames. За повідомленням ресурсу «Таємна Кімната», близько половини команди розробників гри — українці. На сторінці Twigames на DOU вказано, що вона має близько 20 співробітників.
Наразі Twigames розробляє власну гру Hollow Home — це наративна рольова гра про події російського вторгнення в Україну.
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает.
Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей.
Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.