Олександр КузьменкоGameDev
17 серпня 2023, 17:50
2023-08-17
«Останній день дитинства» — дебютний трейлер гри Hollow Home про виживання українського хлопчика у місті, атакованому росією
Київська студія Twigames опублікувала перший тизер-трейлер своєї гри Hollow Home. Відео під назвою «Останній день дитинства» вперше демонструє геймплей наративної рольової гри про події російського вторгнення в Україну.
Проєкт нагадує такі відомі інді-хіти як Disco Elysium та This War of Mine, і зображує місто, яке є збірним образом усіх українських міст, окупованих росією. Його прообразом слугував Маріуполь.
Київська студія Twigames опублікувала перший тизер-трейлер своєї гри Hollow Home. Відео під назвою «Останній день дитинства» вперше демонструє геймплей наративної рольової гри про події російського вторгнення в Україну.
Проєкт нагадує такі відомі інді-хіти як Disco Elysium та This War of Mine, і зображує місто, яке є збірним образом усіх українських міст, окупованих росією. Його прообразом слугував Маріуполь.
Трейлер показує побут персонажів та головного героя, 14-річного хлопчика Максима, протягом їхнього останнього мирного дня — аж допоки все назавжди не змінить сигнал повітряної тривоги. Вже наступного ранку Максим прокинеться від вибухів, і почне боротися за виживання в атакованому місті.
Обережно, на відео присутній звук повітряної тривоги.
Геймплей Hollow Home спирається на діалоги та багатогілкову систему квестових ліній. У грі немає бойової системи й сцен насилля, вона «концентрується на наслідках війни, а не на її кривавих подробицях». Досліджуючи місто, гравці познайомляться з його жителями та намагатимуться їм допомогти. Але час обмежений, тому щодня на героя чекатимуть нові й важкі рішення.
«Мета цієї гри — очима дитини показати жахіття війни. Ви побачите, як впадають у відчай звичайні люди, які опинились посеред поля битви, а їх рідне колись велелюдне місто поступово перетворюється на свою тінь», — описують проєкт розробники
Вони виділяють такі особливості Hollow Home:
Місто під час війни. Для дослідження доступні три райони міста. Однак із плином часу воно буде змінюватись: ворожі війська будуть обстрілювати та окуповувати цілі райони. Одного дня гравець знайомиться із персонажами, а наступного — на їх місці залишаться лише привиди.
Вибір, що змінює все. Завдання у грі переважно стосуються виживання та допомоги іншим. Однак кількість дій, які може виконувати Максим щодня, обмежена — і це змушує його приймати болючі рішення.
Навички виживання. Взаємодіючи з іншими персонажами та виконуючи квести, герой опановує навички медичної допомоги, приготування їжі та створення предметів першої необхідності.
За словами Степана Прохоренка, одного з організаторів українського ігрового фестивалю Indie Cup, який наближений до розробки Hollow Home, гра подібна до Disco Elysium.
«Розробники хочуть показати реальність російського геноциду, що триває. З того, що я бачив, Hollow Home розбиватиме серця (як і повинно бути)», — написав Степан в X (Twitter)
Він уточнив, що розробка гри натхненна окупацією Маріуполя, що триває, але дія відбувається в неназваному місті, яке слугує збірним образом всіх українських міст, що наразі окуповані росією.
Реліз Hollow Home запланований для PC та консолей, але наразі гра не має навіть орієнтовної дати виходу. В неї є сторінка в Steam, де проєкт можна додати в список бажаного. В грі буде повна українська локалізація, включно з озвученням.
Атлас зброї: Німеччина передає захисникам чергові MARS II. Які ще РСЗВ отримала Україна від західних партнерів та як вони працюють
Федеральне міністерство оборони Німеччини повідомило у Twitter, що у найближчі кілька тижнів Україні будуть передані чергові системи залпового вогню MARS II.
Раніше ми розповідали про те, які РСЗВ партнери надіслали на допомогу українським воїнам. Нагадуємо про це знову.
(Текст від 26 липня)
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.