🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉
Олександр КузьменкоGameDev
26 июня 2024, 08:15
2024-06-26
Українська студія Chornozem Interactive опублікувала дебютний тизер «симулятора ходіння» Echo of Prypiat з українським озвученням
Команда українських розробників, які працюють над грою «Ехо Прип’яті», оприлюднила перший тизер свого проєкту. dev.ua дізнався, хто озвучував персонажів українською.
Команда українських розробників, які працюють над грою «Ехо Прип’яті», оприлюднила перший тизер свого проєкту. dev.ua дізнався, хто озвучував персонажів українською.
Echo of Prypiat — це гра в жанрі «симулятора ходіння», дія якої відбувається в Чорнобильській зоні відчуження. У ролі канадського журналіста, гравці будуть досліджувати заборонені зони, стикатися з небезпеками та загадками.
На сторінці проєкту в Steam, розробники говорять, що прагнуть відтворити атмосферу Чорнобиля за допомогою звукового супроводу, візуальних ефектів та передової графіки.
Дебютний тизер Echo of Prypiat демонструє привабливу картинку, створену на рушії Unreal Engine, а також українське озвучення. Як розповіли розробники dev.ua, над ним працювали Михайло Войчук (голос МОДОКА з фільму «Людина-мураха та Оса: Квантоманія») та Артем Окороков з YouTube-каналу GameWiz.
Chornozem Interactive планують випустити Echo of Prypiat у 2024 році й наразі готуються запустити кампанію на Kickstarter.
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает.
Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей.
Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.