🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉
Олександр КузьменкоGameDev
13 травня 2024, 16:25
2024-05-13
В Україні створюють «симулятор ходіння» Echo of Pripyat про Чорнобильську зону відчуження
За словами розробників, «Ехо Прип’яті» створена для того, щоб «гравець міг відчути атмосферу цього загадкового місця». Проєкт розповідає про журналіста з Канади, який вирушає в Чорнобильску зону у пошуках гострих відчуттів.
За словами розробників, «Ехо Прип’яті» створена для того, щоб «гравець міг відчути атмосферу цього загадкового місця». Проєкт розповідає про журналіста з Канади, який вирушає в Чорнобильску зону у пошуках гострих відчуттів.
Студія Chornozem Interactive описує гру як «захопливий симулятор ходіння», який занурює гравця в атмосферу Чорнобильської зони відчуження, «передаючи всі жахи та страхи людей, залишених на цій забутій землі».
Гравці будуть досліджувати заборонені зони Чорнобиля, і стикатися з небезпеками та загадками.
«Пройдіть через випробування, які перевірять вашу витривалість та рішучість. Будьте готові до зустрічі з невідомим, що таїться в темних куточках зони», — йдеться в описі на сторінці Echo of Pripyat в Steam.
За словами розробників, у них уже сформована коротка зав’язка на якій буде будуватися історія головного героя гри. Згідно з нею, головним героєм стане журналіст із Канади, який вирушив в Прип’ять у пошуках гострих відчуттів та натхнення для своєї книги, але «знайшов там зовсім не те, чого шукав». Автори також обіцяють реалістичне відтворення зони відчуження за допомогою передової графіки.
Наразі реліз Echo of Pripyat запланований на серпень 2024 року. Розробники закликають додавати гру у свій список бажаного.
Sony відмовилася від вимоги прив’язувати акаунт PlayStation для гри в Helldivers 2 на PC. Раніше це призвело до шквалу невдоволення й понад 200 000 негативних відгуків у Steam
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.