Дістали русняві шахеди й ракети? Підсилюймо ППО — донать на SkyLock 👉
Олександр КузьменкоGameDev
16 июля 2024, 14:47
2024-07-16
Українська гра Tailgate про загубленого лабрадора отримала дебютний тизер
Український інді-розробник Дмитро Яринич опублікував перший тизер-трейлер своєї пригодницької гри Tailgate, яка показує село Сан-Педро Київської області очима загубленого лабрадора Гайда.
Український інді-розробник Дмитро Яринич опублікував перший тизер-трейлер своєї пригодницької гри Tailgate, яка показує село Сан-Педро Київської області очима загубленого лабрадора Гайда.
Tailgate — гра про домашнього, але бувалого пса Гайда, життя якого перевертається з лап на голову, коли він раптово опиняється на самоті. Трейлер демонструє, як за допомогою гострого нюху і собачим вмінням, Гайд намагається розгадати таємницю зникнення своєї людини — Дерека.
«Шлях до мети простягається через різноманітні місцини села Сан-Педро і містичного собачого світу, сповненого випробуваннями та колоритними персонажами», — йдеться в пресрелізі.
В ньому вказано, що Дмитро черпав натхнення для гри з реальних історій собак героїв, в яких чотирилапих залучають для догляду за людьми з різними недугами, в тому числі ментальними, про собак рятувальників, які допомагають витягувати людей з-під завалів і звичайних хвостатих друзів людей, які завжди поруч, що б не сталося. Прототипом Гайда став 9-річний пес Дмитра — Обі, який у свої поважні роки полюбляє сидіти вдома проводячи час біля свого господаря.
Восени розробник планує випустити демоверсію гри. Він також активно публікує процес розробки Tailgate у своєму акаунті Х (Twitter). Tailgate матиме українську локалізацію і буде доступна на Steam, також можливі релізи на інших платформах. Нещодавно гра отримала сторінку в Steam, де проєкт вже можна додати у список бажаного.
Нагадаємо, що раніше dev.ua поговорив із Дмитром, і дізнався як селище Сан-Педро опинилося в Київській області та як розробник хоче реалізувати в Tailgate «україно-іспано-японський» сеттинг і лор.
«Хочеться навчити гравця бачити та думати по-собачому». Інтерв’ю з розробником гри Tailgate про пса, який шукає хазяїна в селищі Сан-Педро Київської області
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает.
Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей.
Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.