Дістали русняві шахеди й ракети? Підсилюймо ППО — донать на SkyLock 👉
Олександр КузьменкоGameDev
17 апреля 2024, 10:56
2024-04-17
XDefiant стала першою грою від Ubisoft, яка підтримує українську мову
Андрій Мостовий, Project Lead в Ubisoft Kyiv, який працює над f2p-шутером XDefiant, повідомив, що в грі буде українська мова й опублікував перший скріншот з локалізованим інтерфейсом.
Андрій Мостовий, Project Lead в Ubisoft Kyiv, який працює над f2p-шутером XDefiant, повідомив, що в грі буде українська мова й опублікував перший скріншот з локалізованим інтерфейсом.
XDefiant — це безплатний мультиплеєрний арена-шутер, який об'єднує кілька ігрових франшиз Ubisoft. Фракції та оперативники, за яких можуть грати користувачі, взяті з таких тайтлів, як Far Cry, Ghost Recon, Splinter Cell, The Divison та Watch Dogs. Ігрові мапи XDefiant також відсилають до цих ігор.
«Ви вже і самі побачили, XDefiant має українську! Це перша гра Ubisoft соловʼїною! Я безмежно вдячний компанії, проєкту та керівництву української студії за можливість це реалізувати! Деталі згодом на офіційних сторінках Ubisoft Ukraine!», — написав Андрій Мостовий в X (Twitter).
Українська локалізація в XDefiant. Скріншот: Андрій Мостовий.
До свого допису він опублікував скріншот з українським інтерфейсом в XDefiant. За словами Мостового, більше подробиць стане відомо після офіційного пресрелізу від Ubisoft Ukraine. Проте наразі на сторінці гри української мови немає в списку доступних локалізацій.
Нещодавно Ubisoft офіційно оголосила, що наступний публічний тест XDefiant пройде з 19 по 21 квітня. Тестування розпочнеться о 20:00 за Києвом і буде доступне для PC, PlayStation 5 та Xbox Series X|S.
Згодом Ubisoft Ukraine опублікувала у своїх соцмережах офіційний анонс української мови в XDefiant.
«З анонсом технічного тесту, ми раді повідомити, що довгоочікувана гра XDefiant буде доступна українською мовою! Ця ініціатива має на меті покращити ігровий досвід для українських гравців, дозволивши їм насолоджуватися XDefiant рідною мовою», — зазначали в компанії.
«Разработка игр — это всегда проблемы». История выпускника ХПИ, ставшего senior-геймдизайнером и автором комиксов, который знает об играх всё
Геймдизайнер Андрей Заколодный с детства любит видеоигры и еще школьником пытался их создавать. С переездом в другой город и поступлением в университет это желание несколько отошло на второй план. Но в итоге жизнь сложилась так, что у Андрея получилось поработать в известных на весь мир студиях, приложить руку к Assassin’s Creed Valhalla и дорасти до senior-геймдизайнера, а параллельно — ещё и свой комикс на английском издать.
Про нюансы работы в игровой индустрии, разницу между Gameloft и Ubisoft, личные стремления к лучшему, творческие порывы и многое другое — в его рассказе.