Відео постять зі словами «го форсити сталкер під цей трек?», а кілька найпопулярніших відео під російську пісню мають по 400 тисяч переглядів, повідомляє «Суспільне». Видання поспілкувалося українськими виконавцями anastymoza, «ДК Енергетик» та The Unsleeping, чия музика звучатиме в S.T.A.L.K.E.R. 2.
«Я думаю, це було очікувано. Жаба давить, жахливі коментарі про українську музику в грі пишуться, тіктоки знімаються, але з тим, що вони пожинають плоди своєї недолугості, змиритися не можуть», — прокоментувала anastymoza.
«У коментарях на ютуб-каналі гри росіяни пишуть, що спіратять, їхні модороби зроблять російську локалізацію, додадуть моди з російською музикою і будуть кайфувати. Та пішли вони нах*й», — заявив фронтмен гурту The Unsleeping Євген Мороз.
«Мені аби наші люди не жерли з лопати продукти їхнього геймдеву, на кшталт „атомік фарт“ (російська гра Аtomic Heart)», — зазначив фронтмен гурту «ДК Енергетик» Яків Марний.
Всі українські виконавці говорять, щоб збираються грати у S.T.A.L.K.E.R. 2, яка має вийти вже 5 вересня. Нагадаємо, що після повномасштабного вторгнення росії в Україну GSC Game World заборонила продаж своєї гри у рф, та відмовилася від додавання російської озвучки та музики, однак залишила російську текстову локалізацію.
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает.
Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей.
Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.