Microsoft тестує нового чатбота для Xbox на основі штучного інтелекту. Що він вміє?
Компанія Microsoft розпочала тестування нового чатбота з ШІ для своєї ігрової платформи. Він виглядає як анімований персонаж, що нагадує кулю з логотипа Xbox.
Компанія Microsoft розпочала тестування нового чатбота з ШІ для своєї ігрової платформи. Він виглядає як анімований персонаж, що нагадує кулю з логотипа Xbox.
За словами компанії, чатбот розроблений, щоб «допомогти гравцям Xbox ефективніше розв’язувати ігрові проблеми, пов’язані з підтримкою». Про це пише The Verge.
Інсайдери Xbox в США можуть почати тестування на сайті support.xbox.com, де чатбота відповідатиме на запитання щодо підтримки консолі Xbox та ігор.
«Ми цінуємо відгуки інсайдерів Xbox за цей попередній досвід, і будь-який отриманий відгук буде використаний для вдосконалення віртуального агента підтримки», — розповіла Мегха Дудані, старший менеджер з продуктів в Xbox.
Це продовження ініціативи Microsoft із застосування ШІ до платформи та сервісів Xbox, що передує появі на консолях Xbox деяких функцій на основі ШІ. На відміну від інших підрозділів Microsoft, Xbox обережно підходить до використання ШІ-функцій, попри чіткий наказ генерального директора Сатьї Наделли зосередити весь бізнес Microsoft навколо ШІ.
Минулого року повідомлялося, що Microsoft співпрацює з компанією Inworld AI над розробленням інструментів для Xbox, які дозволять розробникам створювати персонажів, історії та квести зі штучним інтелектом. Мультиплатформний інструментарій ШІ міститиме помічника для створення сценаріїв і діалогів, а також рушій ШІ-персонажів, який можна буде інтегрувати в ігри та використовувати для динамічної генерації історій, квестів і діалогів.