💰🚀 USDT, BTC, ETH - це все просто купляється в Trustee Plus в пару кліків. Встановлюй 👉

Microsoft працює над додаванням ШІ-персонажів і генерованого контенту в ігри на Xbox

Microsoft співпрацює з компанією Inworld AI над розробленням інструментів для Xbox, які дозволять розробникам створювати персонажів, історії та квести зі штучним інтелектом.

Залишити коментар
Microsoft працює над додаванням ШІ-персонажів і генерованого контенту в ігри на Xbox

Microsoft співпрацює з компанією Inworld AI над розробленням інструментів для Xbox, які дозволять розробникам створювати персонажів, історії та квести зі штучним інтелектом.

Компанії уклали багаторічне партнерство, яка передбачає створення системи «copilot ШІ-дизайну», яку розробники Xbox зможуть використовувати для створення детальних сценаріїв, дерев діалогів, квестових ліній тощо. Про це пише The Verge.

«Ми в Xbox віримо, що з кращими інструментами творці зможуть створювати ще більш неординарні ігри. Це партнерство об'єднає наші зусилля: досвід Inworld у роботі з генеративними AI-моделями для розробки персонажів, передові хмарні AI-рішення Microsoft, включаючи Azure OpenAI Service, технічні знання Microsoft Research про майбутнє ігор, а також сильні сторони Team Xbox у революційному створенні доступних і відповідальних інструментів для всіх розробників — пояснив Хайян Чжан, генеральний менеджер ігрового ШІ в Xbox. 

Мультиплатформний інструментарій ШІ міститиме помічника для створення сценаріїв і діалогів, а також рушій ШІ-персонажів, який можна буде інтегрувати в ігри та використовувати для динамічної генерації історій, квестів і діалогів.

Inworld працює над ШІ NPC (неігровими персонажами), які реагують на запитання гравця, подібно до того, як ChatGPT або Bing Chat реагують на запити звичайною мовою. Ці ШІ NPC можуть відповідати унікальними голосами й матимуть складні дерева діалогів або персоналізовані динамічні сюжетні лінії в грі. Технологія Inworld також може бути використана для розповіді, тому компаньйони в рольових іграх можуть попереджати про групи ворогів або гравців попереду.

«ШІ вже давно став невіддільною частиною розробки ігор, його застосування варіюється від штучного інтелекту ворогів до генерації процедур. Поява великих мовних моделей і генеративного ШІ відкрила нові можливості для розповіді історій і залучення персонажів в іграх — говорить Ілля Гельфенбейн, генеральний директор Inworld AI.

Microsoft пропонує цей інструмент розробникам ігор лише як додатковий, тож вони самі вирішуватимуть, наскільки генеративний ШІ буде присутній у майбутніх іграх. Як відомо, нещодавно гравці розкритикували використання генерованих ШІ голосів для коментаторів у грі The Finals. 

В Microsoft позиціюють свої інструменти як допоміжні, подібно до системи Copilot для Microsoft 365 і Windows. «Ми хочемо допомогти розробникам легше реалізовувати свої задуми, пробувати щось нове, розширювати межі сучасних ігор та експериментувати, щоб покращити ігровий процес, зв’язок із гравцями тощо», — каже Чжан.

Генеративний штучний інтелект дедалі тісніше вплітається в розробку ігор. Крім вже випадку із The Finals, яка наразі збирає мільйони гравців у Steam, також можна пригадати як розробники Cyberpunk 2077 відтворили голос померлого актора за допомогою українського стартапу Respeecher, що використовує ШІ.

Ці ШІ-технології стають настільки доступними, що їх навіть намагаються використовувати для створення фанатських озвучень. Втім, росіянам, які намагалися повернути таким чином озвучення своєю мовою в доповнення «Ілюзія Свободи» до все тієї ж Cyberpunk 2077, отримали страйки на YouTube і заборону від розробників.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
CEO стартапу Respeecher який повернув голос померлого актора в Cyberpunk 2077 вважає що ШІ краще використовувати для модифікації людських голосів, а не для їх заміни
CEO стартапу Respeecher, який повернув голос померлого актора в Cyberpunk 2077, вважає, що ШІ краще використовувати для модифікації людських голосів, а не для їх заміни
По темi
CEO стартапу Respeecher, який повернув голос померлого актора в Cyberpunk 2077, вважає, що ШІ краще використовувати для модифікації людських голосів, а не для їх заміни
Актори озвучки допомогли створити ШІ-згенеровані голоси для коментаторів у грі The Finals
Актори озвучки допомогли створити ШІ-згенеровані голоси для коментаторів у грі The Finals
По темi
Актори озвучки допомогли створити ШІ-згенеровані голоси для коментаторів у грі The Finals
CD Projekt Red заборонила росіянам робити фанатську озвучку Cybeprunk 2077: Phantom Liberty за допомогою ШІ
CD Projekt Red заборонила росіянам робити фанатську озвучку Cybeprunk 2077: Phantom Liberty за допомогою ШІ
По темi
CD Projekt Red заборонила росіянам робити фанатську озвучку Cybeprunk 2077: Phantom Liberty за допомогою ШІ
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Call of Duty не зникне з PlayStation раптово. Sony отримала таку гарантію під Microsoft, яка купує розробника гри – Activision Blizzard
Call of Duty не зникне з PlayStation раптово. Sony отримала таку гарантію під Microsoft, яка купує розробника гри – Activision Blizzard
Call of Duty не зникне з PlayStation раптово. Sony отримала таку гарантію під Microsoft, яка купує розробника гри – Activision Blizzard
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.