💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
1 жовтня 2024, 12:16
2024-10-01
«Xbox — це безлад». Відомий ігровий журналіст заявив, що ігровий підрозділ Microsoft охопила криза через розмиті плани керівництва
Таку думку висловив ігровий оглядач Bloomberg Джейсон Шраєр. Він вважає, що Xbox наразі перебуває в безладі через непослідовність у заявах і нечіткі, розпливчасті плани розвитку.
Про це він заявив на подкасті Spawn Wave, передає TweakTown. За словами Шраєра, змішані повідомлення Xbox вочевидь викликають сум’яття як усередині компанії серед розробників ігор і команд, так і ззовні серед відданих бренду гравців.
Ігровий підрозділ Microsoft значно змінився за останні кілька років. У 2023 році Microsoft купила Activision Blizzard за $70 млрд, і це злиття додало величезної ваги Xbox у цілому. На компанію й так чинився тиск, щоби забезпечити зростання, але після злиття ці показники стали ще складнішими, а рада директорів і топменеджмент Microsoft почав ще уважніше стежити за Xbox.
Необхідність досягти певних показників доходу та прибутку призвела до серйозних зрушень у Xbox. Microsoft відмовилась від ексклюзивності ігор своїх власних студій, випустивши на PlayStation такі хіти, як Hi-Fi Rush, Pentiment, Grounded і Sea of Thieves. Тоді ж підтвердили вихід гри Indiana Jones and the Great Circle для PS5.
Дії Microsoft викликали багато критики з боку прихильників Xbox, і всередині компанії справи йдуть не набагато краще: розробники й інші команди, як повідомляється, заплуталися в загальному плані Xbox. Цьому також сприяли амбітні слова президентки Xbox Сари Бонд, яка говорила мобільні й хмарні платформи, PC, консолі, портативні пристрої, підписки, продаж ігор тощо.
«У Xbox зараз такий безлад, що мені здається, ніби їхні плани змінюються щороку. Зараз вони знову й знову тизерять портативну консоль, але хто знає? Рік тому вони казали, що „Індіана Джонс“ ніколи не вийде на PlayStation, так що вони змінюють свою думку щомісяця. Там просто катастрофа, це дуже сумно», — прокоментував ці події Джейсон Шраєр.
Нещодавно стало відомо, що Microsoft звільняє ще близько 650 працівників свого ігрового підрозділу. Ці скорочення відбулися через кілька місяців після того, як компанія звільнила 1900 співробітників Activision Blizzard і Xbox, а також після закриття кількох ігрових студій, у тому числі Arkane Austin.
Нагадаємо, що у вересні спільнота українських власників консолей Xbox звернулася до корпорації Microsoft і Xbox із проханням звернути більше уваги на українську аудиторію. Xbox досі немає українського регіону, і нещодавно заблокував можливість купувати ігри в Туреччині, яка була популярною альтернативою в Україні через свої низькі ціни.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.