👁️👁️ 300 000 криптанів встановили собі Trustee Plus - гаманець з криптокарткою. Чого чекаєш ти? 👉

«Це вже не Xbox, а Microsoft Gaming». Що говорять колишні працівники ігрового підрозділу компанії про нинішню ситуацію

Після придбання Activision та Bethesda ігровий підрозділ Microsoft здавалося почав набирати обертів, як Xbox знову наступила на граблі оголосивши про закриття трьох студій (Tango Gameworks, Arkane Austin і Alpha Dog) і об'єднання четвертої (Roundhouse). Це підірвало моральний дух фанатів «зелених» і, цілком можливо, навіть власних розробників.

Залишити коментар
«Це вже не Xbox, а Microsoft Gaming». Що говорять колишні працівники ігрового підрозділу компанії про нинішню ситуацію

Після придбання Activision та Bethesda ігровий підрозділ Microsoft здавалося почав набирати обертів, як Xbox знову наступила на граблі оголосивши про закриття трьох студій (Tango Gameworks, Arkane Austin і Alpha Dog) і об'єднання четвертої (Roundhouse). Це підірвало моральний дух фанатів «зелених» і, цілком можливо, навіть власних розробників.

Про це розповідає IGN у своєму матеріалі. Тепер фанати говорять про нещодавні й тепер уже лицемірні цитати керівників Xbox, наприклад, боса маркетингу Аарона Грінберга, який минулого року заявив, що Hi-Fi Rush від Tango Gameworks «стала проривним хітом для нас і наших гравців у всіх ключових вимірах і очікуваннях. Ми дуже задоволені тим, що команда Tango Gameworks зробила для нас цим несподіваним релізом».

У документальному фільмі про Xbox 2021 року «Увімкнути» (Power On) Сара Бонд розповіла, що керівництво запитувало себе, як навчитися і не повторити помилку, придбавши студію (у цьому випадку розробника оригінальної Fable — Lionhead) лише для того, щоб згодом закрити її.

А рік тому, після катастрофічного запуску Redfall, бос Xbox Філ Спенсер сказав: «Єдине, чого я не буду робити, — це тиснути на творчі прагнення наших команд. Коли така команда, як Rare, хоче робити Sea of Thieves, коли така команда, як Obsidian, хоче робити Grounded, коли Tango [Gameworks] хоче робити Hi-Fi [Rush], коли всі думали, що вони, ймовірно, будуть робити The Evil Within 3… я хочу дати командам творчу платформу, щоб вони могли розвивати свої здібності, реалізовувати свої прагнення».

Повідомляється, що закриття трьох студій і реформування четвертої  — це, можливо, ще не останні скорочення, які запланувала Microsoft. Для розробників це означатиме подальше скорочення робочих місць. А для геймерів, як повідомляється, це може означати ще одне можливе підвищення ціни на Xbox Game Pass Ultimate. 

Два анонімні колишні працівники Xbox які давно покинули компанію, незалежно один від одного нарікали на нинішній стан бізнесу. Один з них сказав ще перед закриттям студій: «Я мав тривалі розмови з групою засновників Xbox, і ми всі прийшли до одного висновку: це більше не Xbox, а Microsoft Gaming».

Інший вважає, що нинішня Xbox занадто масивна й неповоротка. «Це просто занадто велика площа. У вас, по суті, три величезні компанії в грі, а Microsoft так і не завершила інтеграцію з Bethesda. А Activision втричі більша за Xbox». Він додав: «Xbox 360 запустили з кількома сотнями людей. Останнє, що я чув, Xbox зараз має майже 30 000 працівників».

Це зростання, на думку ветерана Xbox, призвело до посилення нагляду та втручання з боку вищих ланок керівництва Microsoft. «Причина, по якій це здається настільки несумісним з попередніми заявами керівництва Xbox, полягає в тому, що ці рішення, ймовірно, приймаються не Філом [Спенсером]. Все це диктують [генеральний директор Microsoft] Сатья [Наделла] та [фінансовий директор Microsoft] Емі Гуд, і все це пов’язано з придбанням Activision».

«Я на 100% вірю, що це рішення на рівні ради директорів. Xbox була величезним центром прибутку, тому Сатья схвалив величезне злиття. Зараз ігри сповільнюються, а акції Microsoft стрімко зростають, і Сатья нізащо не дозволить Xbox тягнути їх вниз. Це все, звичайно, моя думка, але… я абсолютно впевнений, що ці рішення приймаються не тільки керівництвом Xbox», — вважає колишній співробітник.

Придбання Activision Blizzard обійшлося Microsoft майже в $70 млрд і ще $7,5 млрд пішло на придбання ZeniMax, батьківської компанії Bethesda. Схоже, що ці коштовні придбання, які мали зміцнити Xbox, також привернули увагу «ока Саурона» на верхівці Microsoft. І воно хоче, щоб ці інвестиції почали себе окупати.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Xbox ігровий підрозділ Microsoft закриває чотири студії Bethesda
Xbox, ігровий підрозділ Microsoft, закриває чотири студії Bethesda
По темi
Xbox, ігровий підрозділ Microsoft, закриває чотири студії Bethesda
На консолях Xbox можуть зявитися сторонні магазини ігор такі як Epic Games Store. Цього хоче очільник ігрового напряму Microsoft Філ Спенсер
На консолях Xbox можуть з’явитися сторонні магазини ігор, такі як Epic Games Store. Цього хоче очільник ігрового напряму Microsoft Філ Спенсер
По темi
На консолях Xbox можуть з’явитися сторонні магазини ігор, такі як Epic Games Store. Цього хоче очільник ігрового напряму Microsoft Філ Спенсер
Колишній бос Xbox Пітер Мур каже що зумери можуть відмовитися від нових консолей на користь смартфонів і PC
Колишній бос Xbox Пітер Мур каже, що зумери можуть відмовитися від нових консолей на користь смартфонів і PC 
По темi
Колишній бос Xbox Пітер Мур каже, що зумери можуть відмовитися від нових консолей на користь смартфонів і PC
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Call of Duty не зникне з PlayStation раптово. Sony отримала таку гарантію під Microsoft, яка купує розробника гри – Activision Blizzard
Call of Duty не зникне з PlayStation раптово. Sony отримала таку гарантію під Microsoft, яка купує розробника гри – Activision Blizzard
Call of Duty не зникне з PlayStation раптово. Sony отримала таку гарантію під Microsoft, яка купує розробника гри – Activision Blizzard
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.