💳 Потрібна європейська картка з лімітом 50к євро? Встановлюй Trustee Plus 👉
Олександр КузьменкоGameDev
17 июля 2024, 18:41
2024-07-17
Game Director в CD Projekt розповів, як студія взяла на роботу естонського фермера, який вирощував буряки в Австралії. Тепер він працює над новою частиною The Witcher
Павел Саско з польської студії CD Projekt, відомої за іграми Cyberpunk 2077 та The Witcher, розповів, що компанія активно залучає до роботи розробників модів.
Павел Саско з польської студії CD Projekt, відомої за іграми Cyberpunk 2077 та The Witcher, розповів, що компанія активно залучає до роботи розробників модів.
За його словами, половина команди з 24 людей, яка працює над створенням квестів для продовження Cyberpunk 2077, складається з колишніх моддерів. І не лише розробників модифікацій для The Witcher та Cyberpunk — провідний дизайнер квестів студії Блажей Августинек починав як моддер StarCraft. Нещодавно випущені інструменти для модифікації REDkit для The Witcher 3 також були розроблені командою колишніх моддерів.
«Я завжди раджу молодим людям, коли вони запитують, як потрапити в індустрію, я кажу: „Іди модити. Просто йдіть і навчіться модити“. Почніть з модифікації для чогось. Існує так багато інструментів, так багато способів зробити це, і насправді [деякі] з найкращих людей, які у нас є, — це колишні модери», — сказав Game Director в CD Projekt.
Саско також розповів історію естонського фермера, який вирощував буряки в Австралії, і який приєднався до CD Projekt кілька років тому після того, як в студії помітили його роботу.
«На YouTube з’явилося відео про хлопця, який, не маючи жодних інструментів для моддингу, почав переробляти пролог Witcher 1 у Witcher 3. Я побачив це відео і подумав: «Чорт забирай, це така якісна робота», — розповідає Саско. Він запитав іншого співробітника, який також був колишнім моддером, чи знає він цього хлопця, і виявилося, що знає, тож студія зв’язалася з ним і попросила надіслати своє резюме.
Хлопець це зробив, і чудово впорався з тестовим завданням, тож в CD Projekt вирішили зробити йому офер. «Йому було, здається, 20 або 21 рік, і він був у цей час в Австралії, він збирав буряк величезним комбайном. Це те, що він робив, а вечорами він займався моддингом. Тож я привіз його з Австралії до Польщі, він з Естонії, його звати Ееро Варенді (Eero Varendi). Дивовижний хлопець. Зараз він працює над Polaris, новою грою про Відьмака, він одержимий Відьмаком», — зазначив Павел Саско.
Нагадаємо, що CD Projekt працює над кількома проєктами, серед яких продовження Cyberpunk 2077, нова частина в серії The Witcher та рімейк першого «Відьмака» на Unreal Engine 5.
«Дуже багато гравців досі грають російською». Localization Project Manager у CD Projekt RED поділилася статистикою української локалізації Cyberpunk 2077
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает.
Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей.
Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.