Платформа графічного дизайну Canva стверджує, що її ШІ-функції варті 300% підвищення ціни
Наступного року ціни на деякі підписки Canva стрімко зростуть через активне впровадження функцій генеративного штучного інтелекту.
Наступного року ціни на деякі підписки Canva стрімко зростуть через активне впровадження функцій генеративного штучного інтелекту.
Глобальні клієнти Canva Teams — бізнес-орієнтованої підписки, яка підтримує додавання кількох користувачів — можуть очікувати, що ціни зростуть на трохи більше ніж 300% у деяких випадках, повідомляє The Verge. У Canva кажуть, що підвищення виправдане «розширеним досвідом роботи з продуктом» і цінністю, яку додали до платформи інструменти генеративного ШІ.
Деякі користувачі Canva Teams повідомляють про збільшення вартості підписки зі $120 на рік для п’яти користувачів аж до $500 на рік. На перші 12 місяців буде застосована 40% знижки, щоб знизити цю суму до $300.
У квітні компанія без зайвого галасу змінила свою пропозицію для нових підписників Teams до $10 на місяць за кожного користувача, а також встановила мінімальну вимогу щодо трьох користувачів. Тепер, за словами керівника відділу комунікацій Canva Луїзи Грін, наявні користувачі також будуть переведені на цю структуру у вересні, «щоб відобразити поточну ціну плану та цінність нашого розширеного досвіду роботи з продуктами».
«Наш набір продуктів значно розширився за останні кілька років завдяки запуску нових пропозицій, таких як Visual Suite і Magic Studio», — прокоментувала Грін.
За останні кілька років Canva випустила цілу низку генеративних функцій зі штучним інтелектом, таких як генератор тексту в зображення Magic Media й інструмент для розширення фону Magic Expand. Ці доповнення перетворили платформу з інструменту для професіоналів у сфері дизайну та маркетингу на більш загальну платформу.
Преміумціни — це різкий поворот для Canva, який колись вважався простою і доступною альтернативою дорожчому графічному софту від Adobe. Користувачі Canva в соцмережах засудили підвищення цін, а деякі з них оголосили, що скасовують підписку й переходять на додатки Adobe.
Таке значне підвищення цін також пов’язане з тим, що Canva придбала компанію Affinity, яка розробляє програмне забезпечення для творчості, за «кілька сотень мільйонів [британських] фунтів стерлінгів». Наразі це найбільше придбання Canva, яке, за сподіваннями компанії, допоможе їй конкурувати з Adobe.
Раніше один із керівників Adobe, сказав, що плата за дострокове розірвання контракту для Adobe — це «щось на кшталт героїну». Його цитата наводиться в новій неопрацьованій скарзі Федеральної торгової комісії (FTC) на компанію за приховування плати й ускладнення процедури скасування підписки Creative Cloud.