🚨⚡🚨 Біткоін по $100к. Час встановлювати Trustee Plus і випускати картку для розрахунків безкоштовно 👉
Наталя ХандусенкоРобота
21 листопада 2024, 17:11
2024-11-21
Чому не всі айтівці отримують підвищення? Колишній рекрутер Google пояснює та надає поради тим, хто хоче здійснити кар'єрний стрибок
Протягом свого багаторічного досвіду в рекрутингу Нолан Черч часто спостерігав, як спеціалісти не могли просунутися кар'єрними сходами. Він виділяє 4 причини, чому так відбувається, та надає поради, як це виправити, особливо, коли працюєте дистанційно.
1. Різне бачення продуктивності у працівника та керівника
Так може відбуватися, коли існує розбіжність між тим, як працівник бачить продуктивність своєї роботи, і тим, як керівництво це бачить. Найімовірніше, через відсутність зворотного зв’язку.
«Багато людей погано дають відгуки. Співробітник може мати погані навички спілкування, негативне ставлення або бути песимістом, але він може цього не знати. Або, коли вони отримують відгук, вони сперечаються про це замість того, щоб намагатися виправити та покращити. Ці речі спливають на поверхню, коли приходить час підвищення, але їх важко виправити, коли ви не знаєте, що це проблема», — сказав Нолан Черч в інтерв’ю для Business Insider.
Рекрутер радить обов’язково попросити відгук про свою поточну продуктивність і слухати відповіді керівництва. Можна задокументувати відгук, удосконалюватися, а потім запитати менеджера: «Чи можете ви допомогти мені зрозуміти розрив між тим, де я зараз, і наступним рівнем?»
Таким чином працівник може отримати підвищення наступного разу.
Під час особистих зустрічей після першої такої розмови можна сказати: «Це те, про що ми говорили в минулому, і це те, що я покращив. Які ваші відгуки про те, як прогресує моя робота?»
Це також корисно, якщо не отримуєте підвищення через прогалину в навичках, наприклад, якщо намагаєтеся отримати підвищення на керівну посаду і ніколи раніше не керували людьми. Запитайте свого керівника, над чим потрібно попрацювати, щоб перейти на наступний рівень.
2. Просто в компанії немає куди рухатися далі
«Можливо, ви чудово справляєтеся зі своїми обов’язками, але якщо в компанії немає відкритої вакансії або сфери діяльності, яка б виправдовувала ваше підвищення, ви, як правило, не отримаєте його», — каже Черч.
Наприклад, коли співробітники Google досягають п’ятого рівня або кінцевого рівня, багато з них більше ніколи не підвищаться. Як правило, немає достатньо великої роботи, щоб вони могли зайнятися наступною.
«Коли ви досягнете вершини, ви також можете не побачити жодного додаткового підвищення винагороди. Деякі компанії можуть робити винятки та пропонувати більше, але це не правило», — додає рекрутер.
Якщо опинилися в такий ситуації, є кілька варіантів. Можна залишатися на місці та намагатися продовжувати вчитися на своїй посаді, шукати інші ролі в компанії, де є можливості для зростання та підйому, або можна залишити компанію.
3. Бюджетні обмеження або бізнес-проблеми
Якщо бізнес не йде добре і переживає певні проблеми, у нього немає стимулу просувати людей, і ймовірність просування по службі значно менша, ніж у компанії, яка працює добре.
Як правило, підвищення супроводжується підвищенням зарплати, але не всі компанії завжди можуть це забезпечити. Коли це так, рішення для працівника, який бажає просування по службі, є ситуативним.
Якщо економіка зростає, але справи у вашій компанії йдуть погано, можливо, настав час пошукати іншу можливість в іншому місці. Якщо економіка падає, можете подумати про те, щоб залишитися на своїй посаді, оскільки звільнення в таких умовах може бути ризикованим.
В іншому випадку, якщо підете, а через шість тижнів нова компанія вирішить провести скорочення, ви, швидше за все, постраждаєте від цього, оскільки не маєте стажу роботи — «останнім прийшов, першим пішов» все ще може бути правдою і сьогодні.
4. Потрібно відстоювати свої інтереси
Щоб отримати підвищення, потрібно відстоювати свої інтереси, але люди часто не вміють цього робити, особливо коли працюють віддалено. Замість того, щоб думати: «Я просто буду добре працювати, і люди це помітять», ви повинні думати: «Я буду добре працювати, і мені потрібно про це розповісти».
«Пам’ятаю, як у моїй кар'єрі стався великий ментальний зсув, коли я зрозумів, що мені потрібно брати на себе відповідальність і володіти нею. Я подумала: «Я не можу очікувати, що мій керівник, у якого купа справ і багато чого відбувається, завжди буде перевіряти, як у мене справи. Натомість я маю відстоювати свої інтереси», — поділився Черч власним досвідом.
Почніть з планування регулярних зустрічей зі своїм керівником, щоб він зрозумів, яку цінність ви приносите організації — те, що важче помітити, коли ви працюєте віддалено.
Якщо працюєте з дому, потрібно надмірно компенсувати це. При особистій зустрічі люди бачать, що ви працюєте, і можуть ставити запитання без перешкод.
«Щоб ваш керівник не думав, що ви прогулюєте, надсилайте щоп’ятниці фрагменти, які включають все, що ви зробили за тиждень, і ваші пріоритети на наступний тиждень. Крім того, надсилайте повідомлення без оновлень, які інформують стейкхолдерів про стан справ, не запитуючи вас про це. Таким чином, вони завжди будуть в курсі того, що ви зробили і що буде далі. Якщо вони захочуть надати зворотний зв’язок, ви дасте їм таку можливість», — радить рекрутер.