«Agile створили досвідчені інженери». Айтівець розвінчав 5 міфів про Agile

Scrum Master Артем Биковець зауважив, що Agile через популярність та мінімалізм провокує багатьох поширювати власні інтерпретації та міфи. 

Він розвінчав 5 міфів про Agile.

Залишити коментар
«Agile створили досвідчені інженери». Айтівець розвінчав 5 міфів про Agile

Scrum Master Артем Биковець зауважив, що Agile через популярність та мінімалізм провокує багатьох поширювати власні інтерпретації та міфи. 

Він розвінчав 5 міфів про Agile.

Міф № 1: «Agile = Scrum»

Так, справді, Scrum фреймворк — найпопулярніший з сімейства Agile (презентований в 1995, що за 6 років до релізу Agile Manifesto…). Є багато інших методів та підходів, які відповідають принципам Agile. Наприклад: XP, LeSS, Kanban, Nexus… А сам по собі Agile — спосіб мислення описаний в маніфесті, що включає 4 пари цінностей та 12 принципів розробки, що підвищують адаптивність.

Міф № 2: «Agile = відсутність довгострокового планування»

Хоча Agile одна з цінностей звучить, як — «готовність до змін важливіше слідування плану», але довгострокове бачення все ж обов’язкове! Agile віддає перевагу гнучкому та ітеративному підходу, де плани можуть змінюватися залежно від потреб. Ми регулярно адаптуємо план під фідбек від частих релізів (де ми експериментуємо та перевіряємо гіпотези, щоб знизити невизначеність середовища). Довгостроковий план може змінюватися відповідно до нових вимог та розуміння.

Міф № 3: «Agile придумали менеджери та консультанти»

«Agile створено консультантами та менеджерами, як засіб контролю над розробниками, з метою витискати максимум роботи з них за менші гроші» — чули таке? Agile фреймворки можуть виглядати, як контроль, бо включають зустрічі, артефакти та інші елементи, які здаються вимогами.
Насправді Agile створили досвідчені інженери. Він спрямований на зменшення бюрократії, спрощення комунікації та вирішення проблем шляхом колективної роботи. Agile покликаний полегшити процес розробки, додати прозорості та адаптивності. Agile створений, щоб надати командам більше автономності, а не для контролю над ними.

Міф № 4: «Agile — це про вдвічі швидше та більше…»

Багато людей вважають Agile швидким способом створення продукту. Насправді, Agile ставить за мету не просто швидкість, адже швидкість без якості та цільової спрямованості може призвести до проблем у майбутньому (зробити не те, що треба та не того рівня якості, який задовільнить клієнтів). За рахунок коротких ітерацій та частих релізів, ми можемо фокусуватись на тому, щоб робити швидко (від замовлення до релізу — Lead Time) саме те, що дійсно треба та най-актуальніше для клієнтів та юзерів і знизити ризики витрачання часу та грошей на те, що не потрібно.

Міф № 5: «Впровадження Agile — Це Легко» («внєдрім в сжатиє срокі»)

А й справді, що там впроваджувати?😉 Очікування миттєвих результатів від «впровадження Agile» — це ще один міф. Зміни в організації та процесах потребують часу, терпіння та постійного вдосконалення. Доведеться міняти організаційну структуру, зони відповідальності, ролі, підходи до постановки цілей та пріоритів, управління якістю, інженерні практики, управління вимогами та багато іншого. Але як кажуть геймери: «поки ми спимо — наш ворог прокачується». Тому чим раніше ви почнете адаптувати свою організацію до комплексного Світу повного невизначеності й частих непередбачуваних змін — тим легше буде проходити кризи.

Федоров: «Щоби перемагати в технологічній війні уряд має бути як технологічна компанія та рухатися за agile»
Федоров: «Щоби перемагати в технологічній війні, уряд має бути як технологічна компанія та рухатися за agile»
По темi
Федоров: «Щоби перемагати в технологічній війні, уряд має бути як технологічна компанія та рухатися за agile»
«Scrum — це рак що пожирає розробку». Програміст із 25-річним досвідом пояснює чому вважає гнучку розробку ПЗ шкідливою для IT 
«Scrum — це рак, що пожирає розробку». Програміст із 25-річним досвідом пояснює, чому вважає гнучку розробку ПЗ шкідливою для IT 
По темi
«Scrum — це рак, що пожирає розробку». Програміст із 25-річним досвідом пояснює, чому вважає гнучку розробку ПЗ шкідливою для IT 
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Ukrainian Underdogs до 2-ї річниці повномасштабного вторгнення росії.

Про малий і середній технологічний бізнес, заснований під час війни

УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.