🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉
Олександр КузьменкоGameDev
4 квітня 2025, 08:15
2025-04-04
«Це наш найуспішніший збір коштів». Amanita Design завершила акцію з передачі прибутку від своїх ігор на допомогу Україні, яка раніше розлютила росіян
Чеська інді-студія Amanita Design підбила підсумки благодійної акції, в рамках якої передасть прибуток від всіх своїх ігор та DLC у фонд People in Need, що допомагає українцям, постраждалим від повномасштабного вторгнення. Через це російські гравці закидали проєкти Amanita Design негативними оцінками в Steam, але українська спільнота відповіла зливою позитивних відгуків.
Чеська інді-студія Amanita Design підбила підсумки благодійної акції, в рамках якої передасть прибуток від всіх своїх ігор та DLC у фонд People in Need, що допомагає українцям, постраждалим від повномасштабного вторгнення. Через це російські гравці закидали проєкти Amanita Design негативними оцінками в Steam, але українська спільнота відповіла зливою позитивних відгуків.
«Збір коштів щойно закінчився — і ми вже можемо сказати, що це наш найуспішніший збір коштів. Щиро дякуємо усім!», — написали чеські розробники у своїх соцмережах.
Згодом в Amanita Design, яка спеціалізується на невеликих атмосферних квестах, уточнили, що їм вдалося зібрати $68,000 для гуманітарної допомоги в Україні.
Раніше акція чеської студії не сподобалася російським гравцям, які підтримують війну проти України, і вони стали писати негативні відгуки на її ігри в сервісі Steam, влаштувавши так званий рев’ю-бомбінг. Це знизило оцінку гри Samorost 3 та деяких інших проєктів Amanita Design.
Попри те, що розробники не вперше збирають кошти для гуманітарної допомоги українцям, що постраждали від повномасштабного російського вторгнення, гравці з рф звинувачували Amanita Design в підтримці ЗСУ і «розпалюванні конфлікту».
В перші дні від початку акції росіянам вдалося знизити нещодавні оцінки кількох проєктів Amanita Design, проте згодом українські гравці додали десятки позитивних відгуків і повернули оцінки до позначки «переважно схвальні».
«Маленька іскра запалює велике полум’я. Українська спільнота високо цінує вашу підтримку. Дякуємо за ваш вчинок — кожен внесок має значення», — написав у своїй позитивній рецензії на Samorost 3 гравець з ніком Whiskey.
Схожа ситуація відбувалася й на сторінках інших проєктів Amanita Design. Наразі занижені нещодавні оцінки зі статусом «змішані» лишають в ігор Chuchel та Botanicula.
Наразі чеська студія працює над новий проєктом Phonopolis. Це сюжетна головоломка, події якої розгортаються у 3D-світі з розфарбованого вручну картону. Гра ще немає дати релізу, але відомо, що в ній буде українська локалізація.
«Патєря уваженія». Гравці з рф занижують оцінки іграм чеської студії Amanita Design, бо вона знову допомагає українцям, які постраждали від російського вторгнення
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.