🚀 Trustee Plus - картка європейського банку і криптогаманець. Встанови додаток 👉
Олександр КузьменкоGameDev
26 грудня 2024, 13:39
2024-12-26
«Рутинну роботу, яку раніше виконували джуни, зараз робить ШІ». Засновник AB Games розповів про використання штучного інтелекту в геймдеві та фінансовий успіх гри Hidden City
Антон Большаков, засновник геймдев компанії AB Games, відомої за умовно безплатною грою Hidden City, розповів, що вона вже заробила $500 млн і має мільйон активних гравців на місяць. Він також повідомив, що AB Games має власний сервер із ШІ Stable Diffusion для створення графіки.
Про це Большаков розповів в інтерв’ю «Forbes Україна». До того як заснувати AB Games, він разом із Сергієм Григоровичем запускав студію GSC Game Worlds та керував розробкою S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl.
«Треба дивитися, кого саме скорочують. Можливо, це джуніори чи мідли й тенденція пов’язана з розвитком ШІ-інструментів. Наприклад, рутинну роботу, яку раніше виконували джуни, зараз робить ШІ», — вважає Антон Большаков.
Він додав, що AB Games має власний сервер Stable Diffusion (ШІ-генератор зображень) для створення графіки. За його словами, «ШІ-сервер треба навчити» на графіці художників студії, інакше ШІ «просто бере інформацію з інтернету», і видає результат, який може бути дуже далеким від стилістики гри.
«Творча частина — це все одно робота сеньйор-художників, вони створюють ту саму стилістику. ШІ допомагає додавати варіативність або деталізацію. Наприклад, пропрацювання дрібних деталей тканин, волосся, шкіри, інших текстур. Тому частина людей вже відпадає, їм потрібно робити дедалі більш творчу роботу, а технічну забирає штучний інтелект», — вважає Большаков.
Засновник AB Games додав, що ШІ може бути асистентом, який «ніколи не скаржиться, як йому погано, як він втомився», і може дуже швидко генерувати нескінченну кількість варіантів.
Проте, за його словами, штучний інтелект не відбирає робочі місця в співробітників AB Games. Натомість працівників навчають «робити щось високорівневе».
Антон Большаков зазначив, що до повномасштабного вторгнення в компанії працювали 100 співробітників, наразі їх кількість зросла до 140. Трохи менше половини з них знаходяться за кордоном, зокрема у Польщі, Португалії та Хорватії. AB Games має три офіси — в Києві, Рівному та Лімасолі (Кіпр).
Про успіхи Hidden City
Hidden City — це умовно безплатна (f2p) гра, яка поєднує квести та головоломки, розроблена компанією AB Games у 2016 році для платформ iOS, Mac, Android, Windows та видана компанією G5 Entertainment. В ній гравці шукають приховані об'єкти, досліджують десятки локацій, вирішують складні головоломки та розгадують таємницю прихованого міста.
За словами Большакова, Hidden City є грою-сервісом, яка за час свого існування принесла близько $500 млн.
«Якщо порівнювати з кіно, коли говорять про збори фільму, мають на увазі всі гроші, які заплатили глядачі. Але є витрати на маркетинг, дистрибуцію, виробництво тощо. Важливо розуміти, що заробітки розробника менші. Але це багато навіть за мірками кіноіндустрії. На рік виходить на так багато фільмів, що збирають $0,5 млрд чи $1 млрд. Тому це величезний успіх для мобільної гри, особливо створеної в Україні», — вважає засновник AB Games.
Він додав, що Hidden City вийшла на прибуток у 2018 році й тоді мала на піку 5 млн гравців. Наразі вона має щомісячну аудиторію в 1 млн гравців.
Антон Большаков також розповів, що «мінімально слідкує» за GSC та S.T.A.L.K.E.R. 2, але вболіває за них і бажає, «щоб усе залетіло». «Якщо все буде круто, думаю, сотню або кілька сотень мільйонів доларів гра зробить легко. Для AAA-гри це хороші збори», — вважає засновник AB Games.
Раніше Максим Кріппа, який став власником студії GSC Game World, замінивши її засновника Сергія Григоровича, дав інтерв’ю, в якому розповів про фінансовий успіх S.T.A.L.K.E.R. 2, плани розвитку проєкту та потенційний серіал від Netflix.