🚀 Trustee Plus - картка європейського банку і криптогаманець. Встанови додаток 👉
Олександр КузьменкоGameDev
18 грудня 2024, 12:54
2024-12-18
«Це не лише комерційний успіх, але й величезне культурне досягнення». Власник GSC Game World повідомив, що S.T.A.L.K.E.R. 2 вже окупилась і почала приносити прибуток
Максим Кріппа, який став власником студії GSC Game World, замінивши її засновника Сергія Григоровича, дав інтерв’ю, в якому розповів про фінансовий успіх S.T.A.L.K.E.R. 2, плани розвитку проєкту та потенційний серіал від Netflix.
Максим Кріппа, який став власником студії GSC Game World, замінивши її засновника Сергія Григоровича, дав інтерв’ю, в якому розповів про фінансовий успіх S.T.A.L.K.E.R. 2, плани розвитку проєкту та потенційний серіал від Netflix.
Про розробку й фінансування S.T.A.L.K.E.R. 2
Кріппа сказав, що не може ділитися точними цифрами, але нагадав, що за перші 36 годин з релізу S.T.A.L.K.E.R. 2, вона розійшлася тиражем у понад 1 млн копій. Про це він розповів в інтерв’ю «Forbes Україна».
«Реліз S.T.A.L.K.E.R. 2 став справжнім проривом. Для нас це не лише комерційний успіх, але й величезне культурне досягнення. S.T.A.L.K.E.R. 2 став символом української творчості та стійкості», — заявив Максим Кріппа.
Він назвав ключовими творцями проєкту Євгена (CEO студії GSC та геймдиректор S.T.A.L.K.E.R. 2) та Марію (креативна директорка) Григоровичів, які «займалися всіма операційними та організаційними процесами». Всього над проєктом працює вже близько 470 людей; 270 з них — в Україні. За словами Кріппи, коли він прийшов у компанію у 2020 році, команда складалася із 65 людей.
Власник GSC Game World не став розкривати бюджет S.T.A.L.K.E.R. 2 та розмір інвестицій, але зазначив, що «це десятки мільйонів доларів.» За його словами, після укладення угоди у 2020 році, фінансування розробки гри відбувалося повністю за його власні кошти.
«Ми вже продали достатньо, щоб вивести проєкт у прибуток. Перед релізом команда працювала майже 24/7. Вона жила цим проєктом, особливо на тлі війни. Хотілося подарувати країні надію й гордість, показати усім, що українці можуть робити проєкти такого високого рівня», — розповів Максим Кріппа.
Про стан гри й культурний вплив S.T.A.L.K.E.R. 2
Він додав, що розробники усвідомлювали, що гра може містити дрібні, не критичні баги, але вона мала вийти 20 листопада без затримки, бо інакше команда остаточно б вигоріла «Баги можна пофіксити, невдалу гру і геймплей — ніколи», — вважає власник GSC.
Раніше Євген Григорович зізнався, що очікував набагато гірших відгуків користувачів у Steam для S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, враховуючи технічний стан гри на релізі. Він розповів, що прагне підняти оцінку до 90% позитивних відгуків.
На думку Кріппи, S.T.A.L.K.E.R. 2 має перспективу стати національною гордістю України, як «Відьмак» (книги та відеоігри) для поляків. Кріппа відзначив, що хотів би, щоб українська гра також отримала серіал від Netflix, і певні переговори щодо цього вже ведуться, але остаточно питання ще не вирішене.
Раніше В’ячеслав Єжов, брат розробника «S.T.A.L.K.E.R. Чисте небо» Володимира «Fresh» Єжова, який загинув у 2022 році під Бахмутом, захищаючи Україну від російського вторгнення, розповів, що він був би вдячний за те, як S.T.A.L.K.E.R. 2 просуває українську культуру.
Про плани підтримки S.T.A.L.K.E.R. 2
«Ми не будуємо конкретних прогнозів, адже життя завжди вносить свої корективи, але віримо у довге та успішне майбутнє цього продукту. S.T.A.L.K.E.R. 2 — це не просто гра, це проєкт із великим потенціалом, — розповів Максим Кріппа.
Він розповів, що розробники планують випустити щонайменше два DLC, додати мультиплеєр та випустити гру на «інших платформах».
«Час покаже, якими будуть підсумки, але наша мета — зробити все можливе, щоб гра продовжувала жити, і сподіваємося, що гравці будуть повертатися до неї ще багато років», — відзначив власник GSC.
Що відомо про Максима Кріппу
Максим Кріппа є кінцевим бенефіціаром кіберспортивної організації NAVI та має частку (25%) в компанії Maincast, що займається кіберспортивними трансляціями.
Видання Forbes за останній рік випустило ряд матеріалів, в яких фігурував Кріппа. В них стверджувалося, що він має зв’язок із мережею онлайн-казино «Вулкан» та з беттінговою компанією GGBet. В GGBET заперечують причетність Кріппи до компанії й надають відповідні аргументи.
«Я впевнений, що Вова був би вдячний розробникам за таке ставлення до української культури». Брат загиблого розробника S.T.A.L.K.E.R. розповів про значення релізу «Серця Чорнобиля»
CEO GSC Game World studio, розробника S.T.A.L.K.E.R. 2: «Я б дуже хотів залишитися у своїй країні, жити у своїй країні й робити ігри у своїй країні, але зараз це майже неможливо»
Фейк про скасування релізу S.T.A.L.K.E.R. 2 у випадку нападу РФ на Україну підняв хайп в американському Twitter. Що пишуть користувачі
Фейкова новина про те, що через ймовірне вторгнення РФ в Україну продовження гри S. T. A. L. K. E. R. 2, розробленої українською геймстудією GSC Game World, може не вийти, викликала хайп в американському сегменті Twitter.
dev.ua поскролив стрічку мікроблогу і вибрав найцікавіші реакції.
«Ефект Cyberpunk 2077». S. T. A. L. K. E. R. 2, Elden Ring та інші очікувані ігри, реліз яких перенесли
Мало приємного, коли розробники переносять релізи ігор, яких геймери і так дуже довго чекали. Найчастіше відстрочку беруть, щоб «відполірувати» гру й пофіксити баги. Так було і з Cyberpunk 2077, який переносили неодноразово, що дуже дратувало користувачів, і з другою частиною Half-Life, і третім «Відьмаком». Врешті-решт, ці ігри отримали великий успіх.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі