💳 Термінова новина! Trustee Plus — найкраще рішення для розрахунку криптою 👉

«GTA VI може бути першою грою АААА-класу», — вважає Art Producer української Room 8 Group

В ігровій індустрії існує неофіційна класифікація ігор за масштабом розробки та вкладеним бюджетом. AAA (Triple-A) прийнятно називати високобюджетні проєкти на десятки, а то й сотні мільйонів доларів.

Наразі в розробці перебувають лише 3 гри, що претендують на звання AAAA, але Art Producer української геймдев компанії Room 8 Group Вʼячеслав Котов вважає, що є інший реальний проєкт — GTA VI.

Залишити коментар
«GTA VI може бути першою грою АААА-класу», — вважає Art Producer української Room 8 Group

В ігровій індустрії існує неофіційна класифікація ігор за масштабом розробки та вкладеним бюджетом. AAA (Triple-A) прийнятно називати високобюджетні проєкти на десятки, а то й сотні мільйонів доларів.

Наразі в розробці перебувають лише 3 гри, що претендують на звання AAAA, але Art Producer української геймдев компанії Room 8 Group Вʼячеслав Котов вважає, що є інший реальний проєкт — GTA VI.

Довідка про AAAA

Напередодні запуску PS5 та Xbox Series X, одразу дві студії почали використовувати термін AAAA (Quadruple-A) для опису майбутніх ігор у розробці.

Одна з них — The Initiative, студія, що належить Microsoft і працює над своєю дебютною грою Perfect Dark для Xbox, описує її як AAAA-гру. Французька Ubisoft також оголосила, що одразу два її проєкти — Beyond Good and Evil 2 та Skull & Bones будуть AAAA-іграми. Цікаво, що обидві гри перебувають у «виробничому пеклі»; їхня розробка триває протягом багатьох років і має численні проблеми.

Попри їхні заяви, термін AAAA лишається неофіційним, а ця класифікація нестандартизована. Ігрова журналістка Олівія Гарріс з Screen Rant зазначила у вересні 2020 року, що «він не був прийнятий ігровою індустрією в цілому», і використовується здебільшого в маркетингових цілях, щоб виділитися серед конкурентів.

Студія Rockstar Games не оголошувала свою довгоочікувану GTA VI, як AAAA-проєкт, проте на думку Вʼячеслава Котова Room 8 Group, саме вона може стати першою грою з цієї категорії. Про це він розповів виданню Forbes.

«Чекаю на GTA VI та очікую від неї якісного геймплею, як і у пʼятій частині, з такою самою увагою до деталей і сучаснішою реалізацією», — сказав Котов. 

За його словами, у попередній частині GTA V розробники дуже ретельно пропрацювали деталі ігрового світу з «якістю симуляції, якої раніше не було в інших іграх». Він високо оцінив сюжет, характери героїв, і відзначив, що створений світ підсилила якісна графіка.

«Реалістичнішої води досі немає в жодній грі, навіть більш ніж через 10 років», — каже Art Producer Room 8 Group.

Реліз GTA VI запланований на 2025 рік, що вказується в дебютному трейлері. В опублікованому пресрелізі  розробники уточнили, що гра вийде на PS5 і Xbox Series X/S, але не згадали PC.

Враховуючи, що Perfect Dark, Beyond Good and Evil 2 та Skull & Bones постійно стикаються з проблемами в розробці, в GTA VI цілком є шанси стати першою грою такого масштабу. 

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Rockstar офіційно представила перший трейлер GTA VI раніше через витоки. Гра знову може затриматися на PC
Rockstar офіційно представила перший трейлер GTA VI раніше через витоки. Гра знову може затриматися на PC 
По темi
Rockstar офіційно представила перший трейлер GTA VI раніше через витоки. Гра знову може затриматися на PC
Справжній «флоридський Джокер» який промайнув у трейлері GTA VI уже хоче поговорити з розробниками. Які ще навіжені флоридці можуть мати претензії до Rockstar
Справжній «флоридський Джокер», який промайнув у трейлері GTA VI, уже хоче поговорити з розробниками. Які ще навіжені флоридці можуть мати претензії до Rockstar
По темi
Справжній «флоридський Джокер», який промайнув у трейлері GTA VI, уже хоче поговорити з розробниками. Які ще навіжені флоридці можуть мати претензії до Rockstar
18-річний хакер який злив відео неанонсованої GTA VI робив це за допомогою приставки до телевізора сидячи під домашнім арештом у дешевому готелі
18-річний хакер, який злив відео неанонсованої GTA VI, робив це за допомогою приставки до телевізора, сидячи під домашнім арештом у дешевому готелі
По темi
18-річний хакер, який злив відео неанонсованої GTA VI, робив це за допомогою приставки до телевізора, сидячи під домашнім арештом у дешевому готелі
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio
Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio
Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio
Продовжуємо цикл матеріалів про ІТ-спеціальності. Кожну описує «типовий представник» — досвідчений фахівець і просто авторитетний колега, та сама людина, яка знає всі таємні куточки своєї професії. Ми сподіваємося, ці матеріали допоможуть школярам, студентам, перекваліфікантам, студентам і всім тим, хто зацікавлений у виборі ІТ-спеціальності. Цикл не тільки допоможе оцінити перспективи, а й дасть можливість краще зрозуміти індустрію і особливості професії зсередини. Обговорюйте і доповнюйте матеріал в коментарях, щоб зробити його ще корисніше. Про професію Unity Developer розповідає Володимир Мельничук, Team Lead Unity у Pingle Game Studio.
Український розробник створює гру про мемособак, які тролять росіян у Twitter: її вже можна протестувати
Український розробник створює гру про мемособак, які тролять росіян у Twitter: її вже можна протестувати
Український розробник створює гру про мемособак, які тролять росіян у Twitter: її вже можна протестувати

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.