💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
11 грудня 2023, 11:11
2023-12-11
«GTA VI може бути першою грою АААА-класу», — вважає Art Producer української Room 8 Group
В ігровій індустрії існує неофіційна класифікація ігор за масштабом розробки та вкладеним бюджетом. AAA (Triple-A) прийнятно називати високобюджетні проєкти на десятки, а то й сотні мільйонів доларів.
Наразі в розробці перебувають лише 3 гри, що претендують на звання AAAA, але Art Producer української геймдев компанії Room 8 Group Вʼячеслав Котов вважає, що є інший реальний проєкт — GTA VI.
Студія Rockstar Games не оголошувала свою довгоочікувану GTA VI, як AAAA-проєкт, проте на думку Вʼячеслава Котова Room 8 Group, саме вона може стати першою грою з цієї категорії. Про це він розповів виданню Forbes.
«Чекаю на GTA VI та очікую від неї якісного геймплею, як і у пʼятій частині, з такою самою увагою до деталей і сучаснішою реалізацією», — сказав Котов.
За його словами, у попередній частині GTA V розробники дуже ретельно пропрацювали деталі ігрового світу з «якістю симуляції, якої раніше не було в інших іграх». Він високо оцінив сюжет, характери героїв, і відзначив, що створений світ підсилила якісна графіка.
«Реалістичнішої води досі немає в жодній грі, навіть більш ніж через 10 років», — каже Art Producer Room 8 Group.
Реліз GTA VI запланований на 2025 рік, що вказується в дебютному трейлері. В опублікованому пресрелізі розробники уточнили, що гра вийде на PS5 і Xbox Series X/S, але не згадали PC.
Враховуючи, що Perfect Dark, Beyond Good and Evil 2 та Skull & Bones постійно стикаються з проблемами в розробці, в GTA VI цілком є шанси стати першою грою такого масштабу.
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio
Продовжуємо цикл матеріалів про ІТ-спеціальності. Кожну описує «типовий представник» — досвідчений фахівець і просто авторитетний колега, та сама людина, яка знає всі таємні куточки своєї професії. Ми сподіваємося, ці матеріали допоможуть школярам, студентам, перекваліфікантам, студентам і всім тим, хто зацікавлений у виборі ІТ-спеціальності. Цикл не тільки допоможе оцінити перспективи, а й дасть можливість краще зрозуміти індустрію і особливості професії зсередини. Обговорюйте і доповнюйте матеріал в коментарях, щоб зробити його ще корисніше.
Про професію Unity Developer розповідає Володимир Мельничук, Team Lead Unity у Pingle Game Studio.