💳 Потрібна європейська картка з лімітом 50к євро? Встановлюй Trustee Plus 👉
Олександр КузьменкоGameDev
5 лютого 2025, 15:17
2025-02-05
Український симулятор кінопродюсера в кіберпанковому сетингу збирає фінансування на Kickstarter
Український UI/UX designer запустив на Kickstarter кампанію зі збору коштів на свою дебютну гру мрії — Artman. Це імерсивний симулятор кінопродюсера в кіберпанковому всесвіті, на який розробника надихали Deus Ex, Plague Inc. та Papers, Please.
Український UI/UX designer запустив на Kickstarter кампанію зі збору коштів на свою дебютну гру мрії — Artman. Це імерсивний симулятор кінопродюсера в кіберпанковому всесвіті, на який розробника надихали Deus Ex, Plague Inc. та Papers, Please.
«Маючи понад 8 років досвіду роботи UI/UX дизайнером, я нарешті готовий поділитися проєктом, який я виношував роками — ідеєю, яка росла і розвивалася разом із моїм професійним та особистим шляхом. Ця гра розповідає історію проникливого художника, глибоко захопленого кінематографом, який переживає складні часи в постмодерністському кіберпанковому світі, де соціокультурні зрушення та розвиток штучного інтелекту загрожують переосмислити саму суть мистецтва», — йдеться в описі Artman на Kickstarter.
За словами розробника, на початку гри гравець постає перед вибором: укласти угоду з главою лос-анджелеської мафіозної сім’ї, щоб забезпечити фінансування свого дебютного фільму, або спробувати зібрати необхідні кошти самотужки.
Основа проєкту — створення фільмів — розбита на 15 унікальних етапів, серед яких є написання сценарію, створення саундтреку, акторська й режисерська робота та маркетингова кампанія. Цікаво, що гравці зможуть також створити відеоігрові адаптації до своїх фільмів. Ще однією можливістю буде заснувати власну компанію Artman Pictures та торгувати її акціями на біржі.
Розробник говорить, що у грі є два повністю озвучені головні герої. Перший — сам Артмен — який «уособлює чисту творчість, перетворюючи на мистецтво все, до чого торкається». Другий — Іві, його близька подруга дитинства, яка відіграла ключову роль у формуванні його особистості. При цьому в Artman буде повна українська локалізація.
Над проєктом працює київська команда Wayheart Entertainment, яка складається з двох розробників.
«Озираючись на неймовірний прогрес, досягнутий за ці два роки розробки, я можу з упевненістю сказати, що результати перевершили навіть мої найсміливіші очікування — особливо враховуючи, що наша команда складається всього з двох людей… Наша мета — довести проєкт до релізу в бездоганному стані, не йдучи на компроміси, які б підірвали початкове бачення», — зазначає автор Artman.
Зображення: Wayheart Entertainment
Для релізу гри потрібно щонайменше $4150, але якщо розробникам вдасться зібрати більше, то вони додадуть нові квести та механіки, а за $500 000 Artman змінить концепцію на імерсивний симулятор від першої особи.
Реліз проєкту запланований на 2026 рік. Дізнатися більше про створення Artman можна з допису розробника на форумі Gamedev DOU.
Фотохудожниця зі США створює фотокнигу 18+ зі світлинами оголеної 22-річної українки. Вона вже зібрала під цей проєкт понад $13 000 на Kickstarter, що в 11 разів більше за початкову мету. У чому родзинка стартапу?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.