АТБ запатентувала логотипи для виробництва власних аналогів Coca-Сola, Fanta, Sprite
Найбільша торговельна мережа продовольчих магазинів АТБ (ТОВ «АТБ-Маркет») запатентувала логотипи для напоїв, що є конкурентами для продукції компаній Coca-cola.
Найбільша торговельна мережа продовольчих магазинів АТБ (ТОВ «АТБ-Маркет») запатентувала логотипи для напоїв, що є конкурентами для продукції компаній Coca-cola.
Йдеться про патент на промислові зразки логотипів для напоїв The Cola, The Lemon та The Orange, що виданий компанії 25 серпня за заявкою маркетинг-директора АТБ Валерія Бондаря.
Офіційно цю інформацію в компанії не коментують, проте, як пояснив dev.ua на умовах анонімності один із менеджерів компанії, заявку на реєстрацію такої інтелектуальної власності АТБ подала в період, коли в мережу припинилося постачання продукції Coca-Cola. Нагадаємо, в лютому 2021 року напої виробництва Coca-Cola зникли з полиць АТБ — компанії не змогли домовитись про умови постачання.
АТБ вирішила замістити втрачені позиції й почала виробляти напої під власними торговими марками. За словами співрозмовника dev.ua в компанії, виробництво напоїв під цими ТМ налагоджене в Дніпрі на потужностях одного із місцевих виробників. Згідно інформації на етикетці, виробляє напій для АТБЮ Дніпровське ТОВ «Аквапласт».
Крім того, в пресслужбі АТБ dev.ua розповіли, що наразі співпраця між Coca-Cola і мережею відновлена. Причому для магазинів АТБ Coca-Cola виробляє унікально фасовані напої у пляшках місткістю 2,25 л. «Це унікальна опція тільки для нашої мережі», — повідомили у пресслужбі АТБ.
Наразі напої обох виробників — і дніпровського, що робить private labels для АТБ, і виробництва Coca-Cola продаються у мережі, повідомили в компанії.