Онлайн-супермаркет Foodex24 запустився у Вінниці та вийшов в Європу
Онлайн-супермаркет Foodex24 бізнесмена Владислава Савченко запустився у Вінниці та Польщі.
Онлайн-супермаркет Foodex24 бізнесмена Владислава Савченко запустився у Вінниці та Польщі.
«Ми працюємо в тестовому режимі в Вінниці. Пробуємо, як відгукуються на онлайн-доставку міста з населенням менше мільйона», — розповів dev.ua засновник сервісу Владислав Савченко.
За його словами, у Вінниці Foodex24 відкритий 26 липня з партнерами на базі існуючого офлайн-рітейлера. Власного dark store у компанії там немає. Зараз ассортімет магазину становить 2000 найменувань товарів. Запуск в тестовому режимі обійшовся підприємцю в $ 10 000.
«Насправді це дуже цікавий експеримент. Київ — найдорожче місто, де люди навчилися цінувати час. У маленькому місті менший трафік, поїздка в магазин займає менше часу. Та й доходи людей в таких містах нижче. У великих містах онлайн-покупки більш раціональні, в дрібних — емоційніші — цікаво ж спробувати», — коментує підприємець.
Середній чек у Вінниці, за його словами, становить 500 грн на відміну від 1 400-1 700 грн в столиці.
Крім цього, Foodex24 запустився в польському місті Бидгощ. Dark store площею 450 кв. м запущений 3 липня, зараз сервісом користуються 4000 унікальних клієнтів. Середній чек в польському Foodex24 — 45 євро.
«15-20 вересня відкриємо в Бидгощі офлайн магазин на 170 кв м з 1 500 найменувань товарів», — говорить Савченко. Бізнесмен раніше анонсував суміщені в одній будівлі dark store і офлайн-магазину.
Раніше Савченко розповідав, що 80% в асортименті польського магазину складуть українські товари. У проект, за словами підприємця, інвестовано $800. 000.
У найближчому майбутньому компанія має намір запуститися з таким же форматом в столиці, а також відкрити dark store у Львові.
На думку Савченко, у сервісів доставки є простір для зростання і вглиб ринку міст-мільйонників, і вшир географії всієї країни. «Так що тренд зростання, заданий пандемією, триватиме ще як мінімум років 15», — каже він.
Нагадаємо, нещодавно Савченко вдалось переконати у перспективності онлайн-рітейлу власника найбільного виробника курятини в Україні Юрія Косюка.