Центр штучного інтелекту й інновацій «Лабораторія Зі» TemaBit Fozzy Group почав навчання штучного інтелекту Kissa AI в умовах реального життя.
Наразі Kissa AI — одна з перших у світі розумних екосистем, яка здатна обслуговувати гостей на касі без допомоги людини.
Процес від сканування до виставлення рахунку займає чотири секунди, що майже у 10 разів швидше, ніж робота класичної каси.
Архітектура екосистеми штучного інтелекту на цьому етапі розвитку складається зі згорткової нейромережі та системи сенсорів.
У фізичному вимірі — це «портал» з трьома камерами, вагами, світловими індикаторами, екраном, сканером і платіжним терміналом.
За технологією комп’ютерного зору Kissa AI розпізнає страви та формує чек для гостя.
Увесь шлях гостя з Kissa AI виглядає таким чином:
Під час першої взаємодії гості проходять онбординг: на екрані з’являється анімація, яка демонструє функціонал. Невдовзі буде додано сонар, який допоможе визначити положення у просторі та рухи гостей, щоб підлаштовувати онбординг під їхню поведінку.
Гості ставлять тацю з їжею і напоями у «портал» нейронної мережі. Кольорові світлові індикатори разом з інтерактивним екраном дають підказки про перебіг процесу: режим очікування і готовності, розпізнавання, оплата. Невдовзі буде додана можливість голосового спілкування з гостями.
На етапі навчання Kissa AI обслуговує тільки учасників «Власного рахунку», щоб була можливість компенсувати помилки у розпізнаванні страв.
Оплата відбувається автоматично, якщо у мобільному додатку «Сільпо» підключений Masterpass TM. Або ж потрібно сплатити безконтактно через платіжний термінал поруч.
«Під час розробки ми досліджували поведінку і рухи гостей, тому штучний інтелект максимально враховує ергономіку і людські фактори, — розповідає Андрій Янбухтін, керівник Центру інновацій і AI «Лабораторії Зі».
Перший етап розвитку штучного інтелекту почався у червні 2020 року, коли нейромережа почала навчатися на синтетичних даних. З липня 2021-го нейромережа самонавчається вже на живих даних, тобто використовуючи зображення страв усіх гостей «Кантін» з коригуваннями від дата-менеджера.
«Лабораторія Зі»
Центр створено в структурі TemaBit — ІТ-розробника Fozzy Group. «Лабораторія Зі» розробляє просунуті рішення для торгових мереж, логістики й ресторанного бізнесу групи компаній. У Центрі проводять експерименти зі штучним інтелектом, згортковими нейронними мережами, машинним навчанням, імерсивними технологіями, а також з використанням інтернету речей.
Fozzy Group — одна з найбільших торгово-промислових груп України. Бізнес-інтереси групи охоплюють рітейл («Сільпо», Le Silpo, Fozzy, «Фора», Thrash!Траш!, «Біла ромашка», rіngoo), виробництво продуктів харчування, банківську справу, ІТ, логістичний, туристичний і ресторанний бізнеси.
dev.ua запускає джобборд з акційною пропозицією для IT-роботодавців