Хостинг для будь-яких потреб — VPS від 135 гривень на місяць 👉
Олександр КузьменкоНавколо IT
19 травня 2025, 16:10
2025-05-19
IT-компанія Avenga, що має офіс в Україні, завершила об'єднання з Qinshift під єдиним брендом
Після об'єднання Qinshift та Avenga вони працюватимуть як одна компанія під брендом Avenga. Оновлена Avenga очікує, що це посилить її можливості у сфері ШІ та розробці софту.
Після об'єднання Qinshift та Avenga вони працюватимуть як одна компанія під брендом Avenga. Оновлена Avenga очікує, що це посилить її можливості у сфері ШІ та розробці софту.
«Сьогодні ми представляємо Avenga: сміливу нову айдентику бренду, яка відображає масштаб нашого бізнесу й амбіції, що керують нашим наступним етапом. Нова айдентика включає новий вебсайт, оновлені комунікації й уніфіковані візуальні ресурси, які відображають енергію та мету компанії, побудованої для майбутнього», — відзначила компанія в пресрелізі.
Про об'єднання міжнародного IT-холдингу Avenga з чеською компанією Qinshift стало відомо влітку торік. Тоді компанію очолив 54-річний француз Людовік Ґоде — він замінив на посаді українця Юрія Адамчука, який керував Avenga з 2022 року. Компанія має офіси в Україні на понад 1000 співробітників; місцеве відділення поступається за розміром лише локації Avenga в Польщі.
«Зараз Avenga об'єднує понад 6000 професіоналів, які працюють у Європі, Америці та Азії. Ми обслуговуємо міжнародні компанії з фінансового, телекомунікаційного, автомобільного, виробничого та медико-біологічного секторів, надаючи глибоку галузеву експертизу та потужні можливості надання послуг у сфері цифрових платформ, даних, розробки стратегій штучного інтелекту, модернізації хмарних технологій та керованих сервісів», — говорять в компанії.
За словами Людовіка Ґоде, ребрендинг відображає об'єднання команд Avenga та Qinshift єдиною метою: «зробити штучний інтелект реальним для бізнесу» й із користю інтегрувати його в наявні системи.
Зазначається, що розгортання нової айдентики Avenga вже почалося, і в найближчі місяці компанія продовжить розширювати свою присутність на ключових ринках і поглиблювати свої можливості в галузі даних, трансформації штучного інтелекту та цифрового інжинірингу.
Раніше Avenga стала інформаційним партнером команди McLaren в Formula 1 на п’ять гран-прі у 2025 році. У межах цього партнерства наш брендинг буде розміщений на болідах McLaren F1 та гоночних костюмах гонщиків Ландо Норріса та Оскара Піастрі під час п’яти Гран-прі, починаючи з Гран-прі Китаю в Шанхаї (21–23 березня), а потім на чотирьох гонках в Імолі, Зандворті, Монці та Катарі.
«Нам треба закінчити війну. Що робити далі — ми знаємо». Велике інтерв’ю з віцепрезиденткою з Global Branding компанії Avenga про джунів, воєнне IT, бронювання фахівців та жінок в IT
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.