Увійти в IT — 5 книжок про геймдев українською 🔫

В Сан-Франциско автомобіль на автопілоті заблокував пожежну машину, яка їхала на виклик

Пожежному автомобілю, який прямував за викликом у Сан-Франциско, блокував проїзд безпілотний сміттєвоз Cruise, дочірньої компанії General Motors. Рятувальники втратили час, що збільшило пошкодження. Про це пише Wired.

Залишити коментар
В Сан-Франциско автомобіль на автопілоті заблокував пожежну машину, яка їхала на виклик

Пожежному автомобілю, який прямував за викликом у Сан-Франциско, блокував проїзд безпілотний сміттєвоз Cruise, дочірньої компанії General Motors. Рятувальники втратили час, що збільшило пошкодження. Про це пише Wired.

Як пише видання, якщо б за кермом був водій, він зміг би повернути заднім ходом та звільнити шлях. Сміттєвоз же залишився на місці та заблокував смугу, тоді як пожежна машина намагалась об'їхати його по зустрічній. Шлях звільнився лише коли водій покинув роботу та перепаркував вантажівку.

«Цей інцидент уповільнив реакцію SFFD (пожежна служба Сан-Франциско) на пожежу, яка призвела до пошкодження майна та травмування», — написали міські чиновники у заяві, поданій до Комісії комунальних послуг Каліфорнії.

Пожежники кажуть, що круїзні автівки без водіїв знадто часто зупиняються на смугах руху, що може «негативно вплинути» на час реагування пожежної служби.

За словами компанії Cruise, яка збирає дані камер і датчиків зі своїх тестових автомобілів, пожежна машина змогла рухатися вперед приблизно через 25 секунд після того, як вперше зіткнулася з автономним транспортним засобом.

Cruise лише один з розробників самоккерованих авто в Сан-Франциско. Крім них ще є машини Waymo, компанія Alphabet і допоміжний продукт від Google, і Zoox, які зараз належать Amazon, а також навантажені датчиками Jaguar I-Paces, Chevrolet Bolts і Toyota Highlanders, що простежують маршрути в центрі міста та житлових районах.

В Сан-Франциско стверджують про ще два інциденти: один у кінці квітня, коли автомобіль Cruise, який рухався через робочу зону, зупинився на пішохідному переході і не рухався протягом п’яти хвилин, блокуючи рух; і інший у квітні, знятий на камеру, на якому поліцейські зупинили автомобіль Cruise без водія, оскільки він не мав увімкнених фар.

Зараз Cruise намагається отримати дозволи на використання безпілотних автомобілів для громадського трансорту. Нагадаємо, що в Сан-Франциско дозволено окремим громадянам проїзд автономних авто з 22 до 6 ранку. 

Чиновники Сан-Франциско висловлюють стурбованість тим, що за отримання такого дозволу, транспортні засоби Cruise зупинятимуться, щоб підбирати та висаджувати пасажирів на смугах руху, замість того, щоб з’їжджати на узбіччя.

В компанії кажуть, дорожній інцидент із пожежною машиною — це класичний «випадок на повороті» — настільки дивний або рідкісний, що розробникам безпілотних автомобілів важко його передбачити.

Експерти впевнені, що навіть у міру розвитку програмного забезпечення для автономних транспортних засобів воно продовжуватиме стикатися з цими помилками. Багато компаній, як-от Cruise, наймають людей для дистанційного контролю за безпілотними технологіями, щоб втрутитися здалеку, якщо щось несподіване станеться на дорозі. Вони також допомагають пояснити, чому багато хто в галузі зараз визнає, що ніхто ніколи не створить автомобіль, який міг би працювати на всіх дорогах, у будь-яких умовах — що люди називають «рівнем 5» або «повним» автономним керуванням.

Не зважаючи на це, автовиробники та розробники акладають вевликі кошти в ці технології. General Motors і Cruise стверджують, що до 2025 року вони виділять 35 мільярдів доларів на електричні та автономні транспортні засоби, а лише цього року — на AV.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Цивільні дрони змінили хід війни в Україні. Як комерційні безпілотники та коптери допомагають ЗСУ: огляд Wired
Цивільні дрони змінили хід війни в Україні. Як комерційні безпілотники та коптери допомагають ЗСУ: огляд Wired
По темi
Цивільні дрони змінили хід війни в Україні. Як комерційні безпілотники та коптери допомагають ЗСУ: огляд Wired
Інсайди аеророзвідки по-українськи: роботизовані бойові операції власний безпілотник новий військовий месенджер та надзавантажені айтішники
Інсайди аеророзвідки по-українськи: роботизовані бойові операції, власний безпілотник, новий військовий месенджер та надзавантажені айтішники
По темi
Інсайди аеророзвідки по-українськи: роботизовані бойові операції, власний безпілотник, новий військовий месенджер та надзавантажені айтішники
Machine Learning Engineer з Samsung розробляє додаток для розпізнавання боєприпасів за допомогою штучного інтелекту. Потрібні якісні фото снарядів
Machine Learning Engineer з Samsung розробляє додаток для розпізнавання боєприпасів за допомогою штучного інтелекту. Потрібні якісні фото снарядів
По темi
Machine Learning Engineer з Samsung розробляє додаток для розпізнавання боєприпасів за допомогою штучного інтелекту. Потрібні якісні фото снарядів
Як вижити IT-компанії під час війни

Рецепти від СЕО ZONE3000.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.