Співзасновник Netpeak запускає маркетингову агенцію повного циклу BASE. Що особливого в новому проєкті
Співзасновник та CMO Netpeak Андрій Чумаченко запускає маркетингове агентство повного циклу BASE.
Співзасновник та CMO Netpeak Андрій Чумаченко запускає маркетингове агентство повного циклу BASE.
Співзасновник та CMO Netpeak Андрій Чумаченко запускає маркетингове агентство повного циклу BASE.
«У 2007 році я звʼязав своє професійне життя з Netpeak. Я дуже довго не вважав себе маркетологом, просто працював. Але сьогодні, дивлячись назад, саме там був старт мого шляху в маркетингу. Вісім років я був CMO Netpeak — це була основна школа, перші справжні виклики, досягнення та факапи. Саме цей досвід дав мені можливість запустити консалтинг у 2022 році, попрацювати з десятками крутих фаундерів та цікавих бізнесів, зрозуміти, як в різних компаніях все працює (і не працює) зсередини. І водночас — побачити, що консалтинг підходить не всім. Комусь потрібен не порадник, а людина, яка просто бере й робить (якщо олди тут, то, може, це відсилання то відомого відео про ПриватБанк). Так з’явилася послуга аутсорс-маркетолога. А з неї, зараз, окреме агентство. Сьогодні я запускаю BASE agency», — написав він у соцмережах.
За словами Чумаченка, це новий бренд, проте він не прощається із Netpeak — залишається співзасновником і консультантом. «Просто тепер основний фокус — BASE, який фактично є частиною Netpeak та Netpeak Group», — повідомив він.
Чумаченко коротко описав концепцію нової агенції: «Що таке BASE? Маркетинг як сервіс. Повний цикл. Без „ви тут самі найміть дизайнера“. Без „ми не працюємо з такими інструментами“. Без „ми лише SEO/контекст“. Від стратегії до впровадження. Від створення сайту до реклами. Від PR до… чого завгодно, щоб досягнути головної бізнес-цілі. Ми фокусуємось на B2B-компаніях, бо саме там маємо найрелевантніший досвід, кейси та результати».
За його словами, найкрутіші маркетологи, які вже працюють над десятками проєктів.