💳 Trustee Plus: розраховуйся криптою за допомогою платіжної картки. Ліміт: 50 000 євро 🚀
Вікторія ГорбікНаукпоп
29 червня 2024, 11:43
2024-06-29
Українські вчені мають змогу взяти участь у безоплатній програмі Science2Business та навчитись монетизувати свої дослідження. Як долучитись
Розпочався набір на безкоштовну програму Science2Business від Центра інновацій та підприємництва INNOV8, де українські вчені зможуть дізнатись, як перетворити свої винаходи на бізнес та монетизувати їх. Ось на яких умовах працює програма і хто може долучитись.
До першого наботу програми Science2Business можуть долучитись 50 вчених. Протягом 5 тижнів вони будуть мати змогу працювати над своїми проєктами, щоб перетворити їх на інноваційний бізнес.
Хто може взяти участь
У програмі можуть взяти участь науковці і науковиці, які працюють над винаходами у 12 сферах, зокрема:
Агротехнології
Біотехнології
Екологічні технології
Енергетика
Інформаційні та комунікаційні технології
Космічні технології
Матеріалознавство та фізика
Освітні технології
Охорона здоровʼя
Робототехніка
Технології подвійного призначення
Хімія
Що отримають учасники
В рамках освітньої програми науковці отримають серію воркшопів, лекцій, менторських сессій в онлайн-форматі, а також самостійну роботу над проєкрами та стартапами.
Програма
У навчальну програму увійдуть:
основи підприємництва,
дизайн мислення,
створення прототипу та мінімального життєздатного продукту (MVP),
валідація ідей з науки, зворотний звʼязок та мапа можливостей стосовно прототипу,
Репост новин змушує нас вважати себе розумнішими, але це не так. З лідерами думок теж працює, показує нове дослідження
Обмін новинними статтями з друзями та підписниками в соціальних мережах спонукає людей думати, що вони знають про теми цих статей більше, ніж вони знають насправді. І це працює з активними користувачами Facebook, що ставить під сумнів обізнаність ваших улюблених лідерів думок. Про це свідчить дослідження вчених з Техаського університету в Остіні. До речі, обов’язково покажіть цю статтю своїм друзям і репостніть у соцмережах.