Мертві душі Helsi 🔥

«Безпечне місце для відпочинку від усіх щоденних стресів». Розробник української головоломки Boxville дав інтерв'ю Xbox

Павло Мар’яненко, PM, геймдизайнеро і Product Owner в українській студії Triomatica Games, розповів Xbox про створення головоломки Boxville, яка нагадує Machinarium. 

Залишити коментар
«Безпечне місце для відпочинку від усіх щоденних стресів». Розробник української головоломки Boxville дав інтерв'ю Xbox

Павло Мар’яненко, PM, геймдизайнеро і Product Owner в українській студії Triomatica Games, розповів Xbox про створення головоломки Boxville, яка нагадує Machinarium. 

Як виникла ідея гри

За словами Павла, 2020 рік був важким через обмеження з COVID і проблеми з бізнесом. Тому перед створенням Boxville він намагався впоратися зі стресом, занурюючись в ненапружені імерсивні ігри, які дають відчуття безпеки та затишку.

Незабаром Мар’яненко зрозумів, що антистресових ігор не так вже й багато.

«Майже всі вони несуть в собі якусь драму, якої в моєму житті було більш ніж достатньо. Тож я вирішив зробити гру для себе і для тих, хто потребував того ж самого. Мені потрібне було безпечне місце, де можна було б відпочити від усіх щоденних стресів», — розповів розробник

Він говорить, що до Boxville не мав жодного досвіду в розробці ігор і ніякого зв’язку з цією сферою. Тому почав з експериментів з Unity і збору команди унікальних спеціалістів.

За словами геймдизайнера, деякі члени команди прийшли з «попереднього життя», інші були знайдені випадково. Єдине, що їх всіх об'єднувало — ніхто не мав попереднього досвіду розробки ігор.

Усі процеси виглядали як постійні експерименти з усім — від налаштування рушія до створення анімації й навіть запису звуку. «Усе робилося так, як нам здавалося правильним, а не так, як заведено в індустрії», — зауважує Павло Мар’яненко.

Труднощі з розробкою в умовах війни

За словами розробника, перша частина від створення концепції до випуску демоверсії була складною, але веселою, аж поки в життя студії не прийшла війна.

«Війна брутально увірвалася з величезними вибухами російських ракет прямо біля наших будинків рано вранці 24 лютого 2022 року. Нова реальність розгорталася швидко: порожні вулиці, довгі черги за продуктами, сувора комендантська година. Усе це супроводжувалося постійними вибухами та стріляниною», — пригадує Павло

Він каже, що розробка гри призупинилася, тому що «команда була розбита», комусь довелося переїхати в безпечніші регіони, а хтось втратив обладнання для розробки та постійне робоче місце через окупацію.

Через місяць, коли студія впоралася з першим шоком, у студії вирішили відновити робочий процес. «Хоча іноді було нелегко мотивувати себе до роботи, особливо з огляду на те, що ця робота вимагає позитивної та творчої енергії, процес створення чогось красивого і контрастного до нашої нової реальності сам по собі був зціленням», — відзначає Павло Мар’яненко.

«Також однією з найбільших підтримок у ці важкі часи була наша невелика, але віддана спільнота — ми намагалися тримати їх у курсі процесу розробки гри та загальної ситуації, і вони відплатили нам своєю підтримкою та турботою», — стверджує розробник

За словами Мар’яненка, труднощів було багато і без війни. Інді-розробники ігор мають не так багато можливостей для фінансування в усьому світі, але в Україні вони ще більш обмежені, оскільки немає можливості розпочати кампанію на Kickstarter з України, тому доводиться користуватися послугами посередників для запуску кампанії.

Також не всі платформи працюють з українськими студіями, а отримати девкіти  — ще один біль розробників.

«Як і у всіх чудових історіях, у нашій є щасливий кінець — нам вдалося створити та випустити нашу гру Boxville, попри всі труднощі та перешкоди, і тепер ми з радістю випускаємо її на Xbox Series X|S та Xbox One. Сподіваюся, Boxville принесе вам затишну і теплу атмосферу та зніме стрес», — говорить Павло Мар’яненко

Boxville вийшла 30 вересня 2022 в Steam, де здобула «дуже схвальні» відгуки гравців на основі 139 рецензій. 16 серпня гра стала доступна на консолях Xbox.

Нагадаємо, що раніше розробникам із Triomatica Games вдалося потрапити на виставку gamescom, де вони представляли свій проєкт західній аудиторії. Цьому посприяла польська PR-агенція.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Ще дві українські студії відвідають gamescom завдяки полякам
Ще дві українські студії відвідають gamescom завдяки полякам
По темi
Ще дві українські студії відвідають gamescom завдяки полякам
Українська гра STONKS-9800 вийшла в ранньому доступі Steam
Українська гра STONKS-9800 вийшла в ранньому доступі Steam
По темi
Українська гра STONKS-9800 вийшла в ранньому доступі Steam
Розробники української Puzzles For Clef відклали реліз гри
Розробники української Puzzles For Clef відклали реліз гри
По темi
Розробники української Puzzles For Clef відклали реліз гри
За лаштунками лабораторії, військової школи та минулого героя

Ігор Федірко, співзасновник «Вектор-оптичної лабораторії» в Ukrainian Underdogs від dev.ua

Читайте також
Атлас зброї: Німеччина передає захисникам чергові MARS II. Які ще РСЗВ отримала Україна від західних партнерів та як вони працюють
Атлас зброї: Німеччина передає захисникам чергові MARS II. Які ще РСЗВ отримала Україна від західних партнерів та як вони працюють
Атлас зброї: Німеччина передає захисникам чергові MARS II. Які ще РСЗВ отримала Україна від західних партнерів та як вони працюють
Федеральне міністерство оборони Німеччини повідомило у Twitter, що у найближчі кілька тижнів Україні будуть передані чергові системи залпового вогню MARS II.  Раніше ми розповідали про те, які РСЗВ партнери надіслали на допомогу українським воїнам. Нагадуємо про це знову.  (Текст від 26 липня)
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.