💰🚀 USDT, BTC, ETH - це все просто купляється в Trustee Plus в пару кліків. Встановлюй 👉
Олександр КузьменкоGameDev
21 серпня 2023, 16:28
2023-08-21
Ще дві українські студії відвідають gamescom завдяки полякам
Польська PR-агенція Galaktus, яка відповідає за інді-стенд Польщі на gamescom, вирішила підтримати українських розробників. За її сприяння на всесвітню відому відеоігрову виставку потраплять ще дві студії з України.
Як передає видання Gamedev DOU, поляки оголосили про свій намір ще у червні й відтоді обирали серед українських розробників, які висловили бажання потрапити на gamescom у Німеччині.
Урешті їхній вибір зупинився на студіях SandmanTeam і Triomatica Games, які представлять свої проєкти Through the Nightmares і Boxville відповідно. Виставку відвідають розробниці та ті представники студій, які мають дозвіл на перетин кордону.
SandmanTeam — це маленька інді-команда з чотирьох людей. На gamescom вони покажуть нове демо свого першого проєкту Through the Nightmares.
Це атмосферний хардкорний action-платформер, де гравець у ролі Піщаної людини блукає світом дитячих кошмарів і намагається подолати їхні страхи. Демо гри буде доступним безплатно й на сторінці гри в Steam.
Boxville — це пригодницька гра-головоломка про безмовних бляшанок, які живуть у місті коробок. Вони розповідають свої історії, малюючи дудли на картоні. Своїм візуалом і геймплеєм гра нагадує відому інді Machinarium від чеських розробників з Amanita Design.
Boxville вийшла у Steam восени минулого року й має дуже схвальні відгуки на основі 132 рецензій гравців. 16 серпня 2023 студія Triomatica Game випустила гру і на платформах Xbox і PlayStation. Тепер розробники прагнуть відвідати gamescom, щоби поспілкуватися з міжнародною пресою, і розповісти про свій проєкт широкій аудиторії.
Виставка gamescom пройде з 23 до 27 серпня в Кельні, Німеччина. Уперше в історії на ній буде український павільйон. Раніше стало відомо, що відвідувачі виставки зможуть вперше зіграти в демо S.T.A.L.K.E.R. 2.
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.