🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉
Олександр КузьменкоGameDev
5 березня 2024, 10:47
2024-03-05
Українські розробники анонсували Bureau of Contacts — кооперативний горор із незвичною поведінкою ШІ ворогів
Українська студія MIROWIN, яка спеціалізується на VR-іграх, анонсувала кооперативний паранормальний горор Bureau of Contacts. Головною особливістю проєкту стануть «сучасні технології ШІ», які гарантують несподівану поведінку противників.
Українська студія MIROWIN, яка спеціалізується на VR-іграх, анонсувала кооперативний паранормальний горор Bureau of Contacts. Головною особливістю проєкту стануть «сучасні технології ШІ», які гарантують несподівану поведінку противників.
Bureau of Contacts — це кооперативний горор для 1-4 гравців, де вони протистоять привидам та іншому паранормальному під управлінням сучасних генеративних технологій ШІ.
За словами розробників, нейромережа виступає в грі «незримим сценаристом».
«Використання сучасних технологій ШІ гарантує фактор несподіванки й нескриптованої поведінки привидів, нестандартність їхніх реакцій у рамках дозволеного їм набору патернів. Якісно розвинений інтелект привидів дає змогу зробити ігровий процес непередбачуваним і залежним від дій і навіть… слів гравців. І повірте, ви дочекаєтеся відповіді. Будьте обережні — вас чують, ваші дії оцінюють і за ними вирішують вашу долю», — пояснюють у MIROWIN.
У Bureau of Contacts гравці матимуть можливість всебічно розвивати своїх персонажів та їхні здібності, завдяки реалізації:
системи торгівлі та зберігання;
системи досвіду;
системи нагород;
системи колекції.
Розробники збираються випустити гру в ранньому доступі Steam в червні 2024 року. Повноцінний реліз запланований на 2025 рік.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.