Олександр КузьменкоСтартап
23 жовтня 2023, 10:06
2023-10-23
CEO стартапу Respeecher, який повернув голос померлого актора в Cyberpunk 2077, вважає, що ШІ краще використовувати для модифікації людських голосів, а не для їх заміни
Український стартап Respeecher, який за допомогою штучного інтелекту відтворив голос померлого актора для доповнення «Ілюзія Свободи» до гри Cyberpunk 2077, заявляє, що його технологія може трансформувати сферу озвучування, не залишаючи людей «за бортом».
Український стартап Respeecher, який за допомогою штучного інтелекту відтворив голос померлого актора для доповнення «Ілюзія Свободи» до гри Cyberpunk 2077, заявляє, що його технологія може трансформувати сферу озвучування, не залишаючи людей «за бортом».
Про це виданню Axios розповів генеральний директор Respeecher Олександр Сердюк. За його словами, всі проєкти компанії є «суто і повністю етичними».
Він підкреслив, що Respeecher завжди переконується, що має дозвіл на використання голосу, на якому навчається його ШІ. У випадку з «Кіберпанком» сім'ї оригінального актора не заплатили. «Сім’я не хотіла ніякої компенсації, вони розглядали все це як данину пам’яті», — сказав представник студії CDPR.
Сердюк також наполягає на залученні людей до процесу. За його словами, сучасні системи перетворення тексту в мовлення, які виключають людей, не можуть генерувати достатньо реалістичні репліки, згенеровані штучним інтелектом.
«Ви не можете сказати системі перетворення тексту в мову, яка саме емоція вам потрібна», — каже Сердюк. На його думку, люди-актори, які записують репліки, якими потім може маніпулювати штучний інтелект, є важливими для створення цієї емоції.
Ще один відеоігровий проєкт, про який Respeecher не може розповісти, передбачає використання її технологій для «масштабування деяких дуже потрібних голосів», каже Сердюк. Це означає, що Respeecher навчить штучний інтелект трансформувати репліки одного актора так, щоб вони звучали як в актора, який недоступний для запису, при цьому популярніший актор не проти.
Хоча спочатку Respeecher фокусувався на воскресінні голосів з минулого, Олександр Сердюк каже, що зараз компанія займається більш різноманітною роботою, оскільки сфера застосування її технологій розширюється.
Нагадаємо, що українська компанія Respeecher потрапила до титрів Cyberpunk 2077. Як стало відомо пізніше, компанія допомогла відтворити голос актора Мілогоста Речека (Miłogost Reczek), який помер у 2021 році. У грі він дав голос персонажу Віктор Вектор.
Український стартап Respeecher представив новий сервіс на Product Hunt. Як світові зірки заговорили українською завдяки йому
Ai-стартап Respeecher, заснований українцями, запустив на Product Hunt Marketplace, щоб сервіс, який трансформує за допомогою штучного інтелекту голоси голлівудських зірок, став доступним не лише для компаній, а й для звичайних людей.
Ми вирішили нагадати про унікальну розробку, про яку розповів нам Олександр Сердюк, один із засновників компанії.
текст від 4 травня 2022 року
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.