😍 Спробуй Новий Trustee Plus на дотик - твій криптогаманець і платіжна картка тут 👉
Марія БровінськаСтартап
3 березня 2025, 08:13
2025-03-03
«Нам подобається називати себе Pokémon Go для знайомств». Самотні стартапери створили новий безплатний AR-дейтинговий сервіс Left Field, що допомагає шукати не покемонів, а кохання
Новий додаток для знайомств хоче бути схожим на Pokémon Go для пошуку кохання.
Новий додаток для знайомств хоче бути схожим на Pokémon Go для пошуку кохання.
У Нью-Йорку відбувся запуск Left Field, який став останнім стартапом, що намагається завоювати ринок в умовах, коли важковаговики індустрії зазнають невдач. Коли засновниці Left Field, Саманта Мартін і Кейт Сілер, переїхали до Нью-Йорка після закінчення коледжу, їх зустріли ті ж самі сумніви, що й зараз у багатьох датерів. Мартін розповіла Business Insider, що нескінченне перелистування, відсутність органічної взаємодії та шквал платних сервісів — це лише деякі з «болів знайомств», які вони відчули на собі.
Вони почали будувати Left Field у 2024 році і відтоді покинули роботу у сфері фінансів та консалтингу після того, як залучили фінансування від сім'ї та друзів. Шон Міллер, інженер-засновник фінтех-стартапу Apollo Card, приєднався до Left Field як технічний співзасновник у 2025 році. Додаток офіційно запустився в Apple App Store у лютому.
Як працює Left Field
Сам профіль схожий на багато додатків для знайомств (з фотографіями, біографічними даними та деякими підказками). Однак замість того, щоб гортати стопку найближчих кандидатів, додаток надсилає push-повідомлення про потенційну пару в цьому районі, якщо увімкнені послуги визначення місцезнаходження і користувач перетинається з кимось із користувачів додатка.
«Нам подобається називати себе Pokémon Go для знайомств», — каже Мартін.
Ідея полягає в тому, що Left Field — це більш пасивний спосіб знайомства, де ви можете вмикати та вимикати служби визначення місцезнаходження.
«Якщо ви зацікавлені в зустрічі з кимось, ви просто вмикаєте додаток, а потім можете закрити його і забути про нього», — каже Сілер.
Це не перший додаток для знайомств, який намагається передати відчуття перетину шляхів з кимось поруч. Happn, французький додаток для знайомств, був запущений десять років тому зі схожою ідеєю.
«Сьогодні самотні люди прагнуть повернути зустрічі в реальному житті, наприклад, у барах і ресторанах», — розповіла BI минулого року генеральний директор Happn Каріма Бен Абдельмалек (Karima Ben Abdelmalek).
Наразі Left Field не має жодних платних функцій.
Як формують аудиторію
Як і багато нових додатків для знайомств, що з’явилися нещодавно, Left Field звертається до соціальних мереж для створення аудиторії. Він співпрацює з трьома творцями комедій, щоб створювати контент для Instagram і TikTok.
Він також бере приклад з Tinder та Hinge, влаштовуючи вечірки та зосереджуючись на студентських містечках.
Тим часом, щоб розвивати додаток у Нью-Йорку, Left Field планує співпрацювати з місцевими групами та закладами, такими як бігові клуби, бари та комедійні клуби, а також влаштовувати заходи для знайомств для самотніх людей.
«Зараз найкращий час для стартапу додатка для знайомств, оскільки люди явно розчаровані поточними пропозиціями», — каже Мартін. «Пастка-22» полягає в тому, що одночасно людям не подобаються додатки для знайомств, але їм також важче зустрічатися в реальному житті, тому що люди залежні від них».
Месенджер для обіймашок. Як український додаток Obimy виріс до 5 млн юзерів з початку війни
Архітектор Євген Залуцький та IT-компанія Empat 15 вересня 2020 року запустили додаток Obimy для спілкування між близькими та партнерами за допомогою «дотиків», емодзі та жестів.
CEO Obimy Євген Залуцький розповів AIN, як розвивався проєкт і як досягнув аудиторії більш ніж 5 млн користувачів. До початку повномасштабної війни в Україні застосунок налічував близько 20 000 користувачів.