💳 Кожен. Повинен. Мати. Trustee Plus: криптогаманець і європейська платіжна картка з лімітом 50к євро 👉
Вікторія ГорбікСтартап
26 липня 2022, 16:48
2022-07-26
Месенджер для обіймашок. Як український додаток Obimy виріс до 5 млн юзерів з початку війни
Архітектор Євген Залуцький та IT-компанія Empat 15 вересня 2020 року запустили додаток Obimy для спілкування між близькими та партнерами за допомогою «дотиків», емодзі та жестів.
CEO Obimy Євген Залуцький розповів AIN, як розвивався проєкт і як досягнув аудиторії більш ніж 5 млн користувачів. До початку повномасштабної війни в Україні застосунок налічував близько 20 000 користувачів.
Спочатку ми позиціонували Obimy як додаток, в якому можна поділитись біометричними даними — серцебиттям, кількістю кроків — і отримати емоційну підтримку у відповідь. Але з часом ми стали тим, що ми називаємо «сенседжером», тобто сервісом для спілкування за допомогою відчуттів і почуттів.
Географія додатку
Станом на липень 2022 року Obimy досяг 5 млн завантажень в 175 країнах світу. В кожній від 1 000 до 300 000-500 000 юзерів.
Ми почали зростати в США, далі тренд перекинувся на Велику Британію, де ми кілька тижнів були топ-1 AppStore. Така ж ситуація склалася в Філіппінах, Саудівській Аравії, Німеччині, Австралії. Загалом ми були топ-1 в 45 країнах.
Найбільше ми зараз концентруємось на Сполучених Штатах, Великобританії, Саудівській Аравії. Робимо локалізацію для Японії, Бразилії та Іспанії.
Для Obimy немає територіальних обмежень — майже однаковий попит і в Азійських країнах, і на Близькому Сході, і в Англії, Америці, країнах Європи.
Зростання
З початком повномасштабної війни кількість людей у додатку стрімко зростала спочатку в Україні. Було плюс 4 000 в день, потім плюс 10, 20, 50. На момент публікації матеріалу, DAU Obimy складає 400-500 000 користувачів, а MAU — 3 млн.
Загалом, велика заслуга в цьому нашої Head of Marketing Насті Авраменко. На той час вона сама й аналітику робила, й відео для TikTok записувала, малювала графіку та спілкувалася з користувачами.
На першому мільйоні завантажень в рекламу вклали всього $500.
Команда
В нас є фултайм-ядро команди. Це 12 спеціалістів, які вірять в проєкт і викладаються на повну. Я пишаюся тим, що в нас виходить разом створювати, та впевнений — ще багато попереду. Крім того, на парт таймі та аутсорсі постійно з нами ще 20 людей: команда юристів, фінансистів, піар, моушн-дизайнери. Всього у продакшні Obimy щомісяця задіяні щонайменше 30 людей.
В березні та квітні робочі дні були без конкретного часу початку і кінця, але ми якось органічно в це вписались. Не було такого, щоб я вмовляв команду працювати. Працювали на повну і навіть більше.
Монетизація
З новою версією ми перейшли на змішану модель — subscription + in-app purchases. Багато нових сенсів і можливостей входитиме в підписку. З головного — люди зможуть створювати свої власні дотики. Але і безкоштовних сенсів ми зробили у 4 рази більше. Плюс кастомізація. Користувачі зможуть отримати для свого аватара нові кольори та аксесуари. Зараз лише кольорів ми продаємо по 500 в день, а наборів дій — кілька тисяч.
Ціль та плани
Наша ціль — отримати частину ринку соціальної комунікації. Впевнений, ми можемо говорити про 100+ мільйонів користувачів. Але ще більш глобальна задача — дати людям можливість насправді відчувати одне одно на відстані, за допомогою реальних відчуттів і дотиків. Ось над цим ми якраз і працюємо.