💰 Хочеш вільно розраховуватись криптою? Trustee Plus - криптогаманець і платіжна картка 💳👉
Ігор Вишневський Гаджети
7 жовтня 2024, 12:53
2024-10-07
«Деякі релізи не мають сенсу»: експерт назвав причини, з яких Apple мала би кардинально змінити свою стратегію щорічного представлення гаджетів
Зі слів експерта, видання Bloomberg Марка Гурмана, стратегія компанії Apple із щорічного заздалегідь запланованого представлення широкої лінійки нових моделей техніки має як позитиви, так і серйозні прорахунки, тож у майбутньому вона може бути змінена на користь більш спонтанних і точкових релізів.
«У стратегії починають з’являтися тріщини. Зокрема, на сьогодні Apple має доволі широкий асортимент продуктів, включаючи кілька iPhone, iPad, Mac і AirPods. Оновлювати всі ці речі раз на рік непрактично! Крім того, є деякі продукти, такі як Apple Watch Ultra або iPhone SE, які не потрібно оновлювати так часто», — зазначає експерт.
На його думку, Apple мала би перейти до більш плавного підходу в представленні нових продуктів, орієнтуючись не на заздалегідь заплановану дату релізу, а на готовність своєї продукції до нього.
«Хороша новина полягає в тому, що Apple чітко усвідомила наявність проблеми. Великий осінній запуск більшості нових пропозицій апаратного та програмного забезпечення став надто важким завданням — і компанія віддаляється від цього шляху», — підкреслює Марк Гурман.
Експерт Bloomberg вважає, що Apple наразі точно не відмовиться від щорічного випуску нових моделей iPhone — з міркувань конкуренції, фінансів і маркетингу. Але в компанії усвідомлюють, що є випадки, коли щорічне оновлення апаратного забезпечення не потрібне.
«Замість того, щоб випустити годинник Ultra 3 цього року, Apple просто додала нову опцію чорного кольору до Ultra 2. І компанія не торкалася до Apple Watch SE, своєї бюджетної моделі. У центрі уваги був флагманський годинник Series 10, який отримав свіжий дизайн та інші нові функції», — пояснює експерт новий тип підходу.
Водночас, із його слів, нинішній підхід у презентації своїх продуктів має для Apple низку переваг, які також не можна заперечити.
Як вказує Марк Гурман:
По-перше, це допомагає мотивувати співробітників прагнути конкретної мети, адже немає ніякої плутанини щодо того, коли певні продукти мають бути готові.
По-друге, аналітики та інвестори знають, чого очікувати, а компанія отримує надійний приріст продажів приблизно в один і той же час щороку.
По-третє, Apple так легше планувати свій маркетинг і зв’язки з громадськістю.
Як ми повідомляли, 9 вересня компанія Apple провела традиційне представлення своїх нових гаджетів, серед яких чільне місце посідають смартфони лінійки iPhone 16, ювілейна версія годинників Apple Watch Series 10 та нові навушники AirPods 4.