У 2023 році український ринок digital-реклами збільшився на 49%. Які прогнози на 2024

Digital реклама та інтернет-ринок в цілому демонструє у 2023 році впевнене відновлення до рівня 2021 року. Насамперед завдяки банерній рекламі, оголошень в соціальних медіа, rich media, цифрового відео (включаючи Youtube) та influencer маркетингу. У 2024 році за прогнозами експертів зростання продовжиться, але динаміка вже буде на рівні 15–20%:

1 коментар
У 2023 році український ринок digital-реклами збільшився на 49%. Які прогнози на 2024

Digital реклама та інтернет-ринок в цілому демонструє у 2023 році впевнене відновлення до рівня 2021 року. Насамперед завдяки банерній рекламі, оголошень в соціальних медіа, rich media, цифрового відео (включаючи Youtube) та influencer маркетингу. У 2024 році за прогнозами експертів зростання продовжиться, але динаміка вже буде на рівні 15–20%:

Всеукраїнська рекламна коаліція традиційно наприкінці року разом з профільними індустріальними асоціаціями та найбільшими гравцями рекламно-комунікаційного ринку проводить дослідження об’ємів ринку 2023 року, та робить свої перші прогнози щодо розвитку ринку у 2024.

IAB Україна традиційно в своїй оцінці та прогнозах базується на фактичних об’ємах реклами за перше півріччя 2023, опитуваннях профільних комітетів, опитуваннях очікувань рекламодавців, агенцій та платформ.

У 2023 році ринок інтернет-реклами збільшився на 49% та склав 31 996 млн грн. 

Найбільший зріст продемонстрували інфлюенсер-маркетинг — на 164% (523 000 грн) та банерна реклама, оголошення в соціальних мережах, rich medіа — 143% та склав 7546 млн грн. 

Платна видача в пошукових системах, включно з частиною GDN, хоча збільшилася лише на 25%, але склала найбільшу суму — 15 606 млн грн.

Щодо прогнозу у 2024 році, очікують найбільший зріст у SMM — 60% та інфлюенсер-маркетинг — 25%. Говорячи про загальну картину, прогнозують збільшення ринку digital реклами на 19% на суму в 37 946 млн грн.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Ринок реклами в Україні через війну критично впав. Обсяг реклами в YouTube скоротилася вдвічі банерні прояви — на третину, а реклама в інфлюенсерів — на 75%
Ринок реклами в Україні через війну критично впав. Обсяг реклами в YouTube скоротилася вдвічі, банерні прояви — на третину, а реклама в інфлюенсерів — на 75%
По темi
Ринок реклами в Україні через війну критично впав. Обсяг реклами в YouTube скоротилася вдвічі, банерні прояви — на третину, а реклама в інфлюенсерів — на 75%
Ukrainian Underdogs до 2-ї річниці повномасштабного вторгнення росії.

Про малий і середній технологічний бізнес, заснований під час війни

УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
0

Цікава стаття про перспективи розвитку цифрової реклами та інтернет-ринку у 2023 році, вважаю, що інформація буде актуальна й у 2024 році. Автор добре аналізує тенденції та прогнозує напрямки, які можуть визначити динаміку цього ринку. Хочу додати щодо реклами медичних послуг в соцмережах https://edgelab.com.ua/blog/reklama-v-soczialnyh-merezhah-dlya-medychnogo-brendu/ це є важливим аспектом для медичних закладів та фахівців у сучасному цифровому світі. Зазначені в статті можливості таргетування та персоналізації в рекламних кампаніях особливо актуальні для медичного сегмента. Соцмережі дозволяють ефективно взаємодіяти з цільовою аудиторією, розповідаючи про медичні послуги, акції та інші важливі аспекти.