💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
2 листопада 2023, 10:49
2023-11-02
До української гри STONKS-9800 вийшло велике оновлення. З'явився режим CEO, в якому одразу можна заснувати невелику компанію
Український розробник ігор Руслан «ternox» Саліков повідомив, що до його інді-гри STONKS-9800: Stock Market Simulator вийшов великий апдейт, який містить багато покращень та виправлень.
STONKS-9800 — це симулятор бізнесмена на японській фондовій біржі 80-90-х. З 17 липня гра перебуває в ранньому доступі Steam.
З оновленням 0.3 в грі з’явилося управління компанією:
Новий режим, у якому гравець одразу створює власну невеличку компанію.
Можливість дивитися список усіх основних працівників у компанії.
Можливість будувати та розвивати відділи компанії та назначати туди основних співробітників.
Крім того, тепер можна відправляти працівників у відпустку або навчати їх, а також проводити заспокійливі збори для інвесторів. Співробітники тепер можуть просити про підвищення зарплатні або відпустку.
Гравця можуть звільнити з посади CEO, якщо він погано справляється зі своїми обов’язками та не має контрольного пакета акцій у компанії. А якщо гравець, як СЕО, не приходить на збори це негативно впливає на їх результати. Його компанія тепер може збанкрутувати, якщо довго буде з мінусовим балансом резервів.
Апдейт також покращує функціонал контактів, виправляє баги й вводить деякі технічні зручності на кшталт можливість пропускати інтро. «Знову хвилююсь що щось критично зламав. Але все виправлю, якщо що», — написав розробник про випуск оновлення в X (Twitter).
Наразі STONKS-9800 має дуже схвальні (96% позитивних) відгуки від 259 гравців. Сторонні аналітичні сервіси оцінюють кількість власників гри від 7000 до 22 000.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.