До Зеленського звернулися з проханням маркувати товари брендів, які працюють у росії
Гідна пропозиція від блогера та військового Юрія Гудименка.
Гідна пропозиція від блогера та військового Юрія Гудименка.
На сайті президента України з’явилася петиція про обов’язкове маркування брендів, які працюють у росії.
Автор петиції — військовий і блогер Юрій Гудименко — наголошує, що ці компанії не лише платять податки в російський бюджет. Згідно з тамтешнім законодавством, вони мають сприяти мобілізації росіян. Юрій вважає, що відповідне маркування має бути нанесено на лицьову сторону товару великими літерами червоного кольору.
На момент написання новини під петицією підписалися понад 6840 людей.
У петиції згадується низка іноземних компаній, які виробляють і продають побутові товари та харчові продукти на російській території. Серед них: Avon, Barilla, Bonduelle, Colgate-Palmolive, Hochland, Johnson&Johnson, Lactalis, Mondelez International, Nestlé, Procter & Gamble, Red Bull, Unilever, Yves Rocher та інші.
Загалом, за даними Єльського університету та Київської школи економіки, близько 1000 міжнародних бізнесів усе ще підтримують співпрацю з росією.