dev.ua запустив новий сервіс, за допомогою якого тепер можна підтримати медіа, витративши лиш кілька хвилин на день на проходження важливих опитувань.
Якщо читачу подобається медіа, він може пройти коротке (на декілька хвилин) соцопитування, заробити трохи віртуальних грошей на своєму акаунті та… подякувати за статтю автору, або ж — редакції за роботу в цілому.
Тобто: ви відповідаєте на кілька питань протягом 3–7 хвилин, на ваш рахунок зараховуються кошти (вартість кожного опитування встановлена замовником), які ви потім можете переказати на підтримку dev.ua.
Сервіс називається CashTime. Нам допоміг його запустити у межах експерименту на наших цифрових майданчиках dev.ua підприємець Олександр Коновалов і його команда.
Це нова бізнес-модель монетизації цифрових сервісів, яка виглядає перспективніше, ніж встановлення звичайної підписки на сайт.
CashTime — це прозорий і надійний метод отримання респондентів з чітко визначеного каналу. Без ботів і без накруток. Тобто замовник опитування знає, яка аудиторія відповідає на його питання, а ми, як платформа, яка залучає аудиторію, отримуємо за це невеличку компенсацію.