Розробники мультиплеєрної гри Dune: Awakening явище, як виглядатиме виживання на Дюні
Норвезька студія Funcom, яка працює над MMO-грою на виживання у відкритому світі у всесвіті «Дюни», показала, як виглядатиме ігровий процес проєкту.
Норвезька студія Funcom, яка працює над MMO-грою на виживання у відкритому світі у всесвіті «Дюни», показала, як виглядатиме ігровий процес проєкту.
Новий трейлер Dune: Awakening, присвячений виходу другої частини фільму «Дюна» в кінотеатрах, демонструє красу ігрового рушія Unreal Engine 5 від Epic Games. Про це пише IGN.
Він показує екстремальні умови на планеті Арракіс, від суворого клімату до гігантських піщаних черв’яків, що з’являються з піску. Ігровий трейлер також акцентує на аспектах виживання в Awakening, показуючи фрагменти того, як персонаж збирає матеріали та знаходить різні способи пересування величезним відкритим світом.
Креативний директор гри Джоел Байлос (Joel Bylos) пояснив, як Dune: Awakening використовує напрацювання з попереднього проєкту студії — Conan Exiles — і розвиває її, з особливим акцентом на обмін кресленнями між різними гравцями. Він також обговорює способи, за допомогою яких гравці зможуть вивчати здібності «великих фракцій всесвіту Дюни», зокрема приєднатися до Бене Ґессерит і мати можливість «змусити ворогів підійти ближче, щоб ви могли вдарити їх ножем».
Щодо піщаних черв’яків, то Байлос каже, що вони є скоріше «механізмом для створення напруги». Їх неможливо вбити, їх можна лише уникати. Однак їх можна використовувати у своїх цілях або ж просто уникати на орнітоптерах.
Байлос розповів, що Funcom запустила бета-версію Dune: Awakening вже кілька місяців, маючи намір залучити більше гравців з часом. Однак він каже, що Funcom не має наміру «поспішати з релізом», і це «займе стільки часу, скільки буде потрібно».
Гравці, які хочуть записатися на одну із закритих бета-версій, можуть зробити це на офіційному сайті гри.