💳 Потрібна європейська картка з лімітом 50к євро? Встановлюй Trustee Plus 👉
Олександр КузьменкоGameDev
15 лютого 2024, 11:14
2024-02-15
Піковий онлайн Helldivers 2 сягнув 200 000 гравців в Steam. Студія Arrowhead вже наймає додаткових розробників, щоб впоратись з популярністю гри
Після релізу Helldivers 2, який став для Sony найуспішнішим стартом на PC, студія Arrowhead Game Studios оголосила, що збирається наймати додатковий персонал для роботи над грою. Водночас розробники не планують додавати PvP-режим, який просять гравці, через «токсичність».
Після релізу Helldivers 2, який став для Sony найуспішнішим стартом на PC, студія Arrowhead Game Studios оголосила, що збирається наймати додатковий персонал для роботи над грою. Водночас розробники не планують додавати PvP-режим, який просять гравці, через «токсичність».
Helldivers 2 — це командний шутер від третьої особи, у якому елітні загони «Пекельних десантників» намагаються звільнити галактику від інопланетної загрози. На відміну від ізометричної першої частини, продовження має камеру від 3-ї особи. Гравці мають використовувати різноманітну зброю (пістолети, кулемети, вогнемети) та інші засоби (турелі, повітряні удари тощо), щоб знищити ворожі сили.
Генеральний директор Arrowhead Йохан Пільштедт (Johan Pilstedt) написав у X (Twitter), що компанія збирається шукати більше людей, які підсилять команду, пише Insider Gaming.
«Після успіху Helldivers 2 ми збираємося почати шукати ще більше чудових розробників, які можуть допомогти нам прискорити й посилити наші контент-плани. Незабаром кількість робочих місць зростатиме, але якщо ви старший розробник, завжди є можливість подати заявку на участь у конкурсі», — сказав Пільштедт.
Як Arrowhead планує розвивати гру поки невідомо, оскільки студія ще не надала жодної дорожньої карти того, що вона хотіла б внести в Helldivers 2. Згідно з інформацією на сайті, в Arrowhead працює понад 100 осіб.
Наразі немає даних про продажі на PlayStation, але Helldivers 2 перевищила позначку у 200 000 одночасних гравців у Steam. Успіх зробив її найуспішнішою грою PlayStation Studios, випущеною на PC.
Helldivers 2 — це кооперативний проєкт, в який можна грати з друзями. Але чимало користувачів просять у розробників додати PvP-режим, де гравці можуть змагатися один з одним. Однак, за словами Йохана Пільштедта, PvP-режим «ніколи» не з’явиться, оскільки його неминуча токсичність не варта зусиль.
«Ми ніколи не додамо PvP-режим. Це для того, щоб зменшити кількість токсичних елементів у спільноті. Ми хочемо середовище, яке підтримує, веселе і де ми всі боремося на одному боці!», — твердо заявив він.
Дехто з користувачів звинуватив розробників у боягузстві, але CEO відкинув ці звинувачення.
«Я не боюся, — відповів він. «Просто ми не хочемо токсичності, яка природно приходить з цим. Існує багато, фактично більшість, ігор, які забезпечують PvP. Ми створюємо ігри для людей, які просто хочуть цікаво провести час з друзями, але у PvE-середовищі».
Гравцям, які прагнуть PvP, Пільштедт порадив зіграти в російську Escape from Tarkov, відому своїм інтенсивним мультиплеєром та токсичністю.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.