15% знижка до кінця березня! Рекламуйся в Telegram-каналі dev.ua 👉

ТОП-5 моделей електрокарів за версією Uklon

Міський мультитул Uklon поділився переліком електрокарів, які найчастіше використовує для здійснення замовлень. 

Залишити коментар
ТОП-5 моделей електрокарів за версією Uklon

Міський мультитул Uklon поділився переліком електрокарів, які найчастіше використовує для здійснення замовлень. 

Найпоширеніша модель електрокарів в Uklon — Nissan Leaf, на яку припадає до 80% усіх автомобілів на альтернативному паливі. До трійки лідерів також входять Chevrolet Volt, Renault Zoe — частка кожного з яких становить 6%. П’ятірку замикають Chevrolet Bolt EV (3,75%) та Tesla Model S (3,4%).

«У першому півріччі кількість електрокарів у Uklon справді зросла на 20%, як порівняти з аналогічним періодом минулого року», — зазначає Сергій Смусь, співзасновник та операційний директор Uklon.

А проте, за даними компанії, частка електрокарів серед усіх автомобілів знижується. У першому півріччі вона склала 1,06%. Причому, якщо в червні 2022 року вона становила 0,88%, то за аналогічний місяць минулого року — 1,27% від загальної кількості автомобілів.

Сергій Смусь розповідає, що попри нестачу палива та зростання цін на нього, частка електрокарів скорочується через невелику місткість батарей у більшості машин такого рівня. Автомобіль у службах виклику авто має проїжджати хоча б 200 км на день, що дасть змогу водієві заробляти. 

«Такі моделі коштують дорого, тому і термін їхньої окупності буде неймовірно довгим. Наприклад, уживана машина, яка дає змогу їздити на одному заряді 500–600 км, коштуватиме 90 тисяч євро», — коментує Сергій Смусь.

На думку співзасновника компанії, Україні потрібно розвивати інфраструктуру для швидкого заряджання електрокарів, а державі — мотивувати ринок пересідати на електромобілі. Адже уживаний Nissan Leaf з Європи чи США можна купити за $12–15 тисяч. Його батарея не дасть проїхати понад 100 кілометрів, заряду вистачить, щоби виконати вісім замовлень з урахуванням подачі автомобіля. Заробити вдасться без урахування вартості амортизації близько 800 грн. А потім акумулятор необхідно зарядити, на що підуть щонайменше чотири-п’ять годин.

«Я бачу майбутнє за китайським автопромом, який уже зараз виготовляє недорогі автомобілі з батареєю більшою місткістю, що дозволяє проїжджати 300 кілометрів без підзарядки. Проблема лише в тому, що їхні швидкі зарядки не підходять для українського ринку. Але рано чи пізно їх адаптують під європейський і, відповідно, наш ринок», — підсумовує Сергій Смусь.

Довідка

Uklon — це найбільший (за даними транзакцій Monobank) міський мультитул. Від першого дня війни компанія спрямувала наявні ресурси для допомоги захисникам і захисницям на передовій, запустила проєкт «Волонтер», який допомагає з транспортом волонтерам і працівникам критично важливої інфраструктури міста. У травні 2022-го компанія оголосила про запуск франшизи, адже переконана, що український бренд Uklon готовий створювати свою міжнародну історію. З 2014 року Uklon є постійним партнером БФ «Повернись живим».

Bloоmberg оприлюднив рейтинг найекологічніших електрокарів. І в ньому не тільки Tesla
Blооmberg оприлюднив рейтинг найекологічніших електрокарів. І в ньому не тільки Tesla
По темi
Blооmberg оприлюднив рейтинг найекологічніших електрокарів. І в ньому не тільки Tesla
Не тільки Tesla й Nisan Leaf. Які електрокари купують українці та як обрати свій? ТОП-10 найпопулярніших
Не тільки Tesla й Nisan Leaf. Які електрокари купують українці та як обрати свій? ТОП-10 найпопулярніших
По темi
Не тільки Tesla й Nisan Leaf. Які електрокари купують українці та як обрати свій? ТОП-10 найпопулярніших
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram



dev.ua запускає джобборд з акційною пропозицією для IT-роботодавців

Надсилайте вакансії

Читайте також
В Uklon даватимуть гірші замовлення тим водіям, які перевищили швидкість
В Uklon даватимуть гірші замовлення тим водіям, які перевищили швидкість
В Uklon даватимуть гірші замовлення тим водіям, які перевищили швидкість
«Наткнулися на
«Наткнулися на "кадирівців", дружина кричала пошепки». CTO та співзасновник Uklon Віталій Дятленко в СКШ
«Наткнулися на "кадирівців", дружина кричала пошепки». CTO та співзасновник Uklon Віталій Дятленко в СКШ
Свіжий випуск уже на нашому YouTube-каналі.
«В середньому рівень ефективності спеціалістів зараз — 80% від довоєнного часу». CTO Uklon Віталій Дятленко в СКШ
«В середньому рівень ефективності спеціалістів зараз — 80% від довоєнного часу». CTO Uklon Віталій Дятленко в СКШ
«В середньому рівень ефективності спеціалістів зараз — 80% від довоєнного часу». CTO Uklon Віталій Дятленко в СКШ
Нове інтерв’ю вже цієї п’ятниці.
Скільки коштує Uklon та чи багато заробляють водії таксі під час війни. Головне в інтерв'ю із співзасновником української служби таксі
Скільки коштує Uklon та чи багато заробляють водії таксі під час війни. Головне в інтерв'ю із співзасновником української служби таксі
Скільки коштує Uklon та чи багато заробляють водії таксі під час війни. Головне в інтерв'ю із співзасновником української служби таксі
Співзасновник Uklon Сергій Смусь дав велике інтерв’ю «Економічній правді», де описав поточний стан та найближчі плани компанії. Публікуємо найцікавіші факти з нього.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.