😍 Спробуй Новий Trustee Plus на дотик - твій криптогаманець і платіжна картка тут 👉
Стас ЮрасовТаке життя
10 вересня 2022, 09:55
2022-09-10
Tesla вже не в тренді? Бо є дешевий Nissan. Або які електрокари шукають українці під час війни
У II кварталі 2022 року попит на електромобілі в українському сегменті інтернету збільшився на 75,8% проти I кварталу цього року. Це найбільша за історію пошуку швидкість зростання інтересу до цієї теми. Такі дані опублікувало консалтингове цифрове агентство «Ольшанський та Партнери».
У II кварталі 2022 року попит на електромобілі в українському сегменті інтернету збільшився на 75,8% проти I кварталу цього року. Це найбільша за історію пошуку швидкість зростання інтересу до цієї теми. Такі дані опублікувало консалтингове цифрове агентство «Ольшанський та Партнери».
У період з квітня по червень 2022 року мешканці України шукали електромобілі в інтернеті 1,97 млн разів. Це є рекордом з кількості запитів щодо цієї теми. Для порівняння: з січня по березень 2022 наші співвітчизники цікавилися електромобілями лише 1,12 млн разів.
Попит на електрокари в інтернеті досяг пікового значення у травні 2022 року. Тоді він становив 953 тис. пошукових запитів на місяць. Звісно, це пов’язано з обставинами непереборної сили — з періодом, коли нестача пального відчувалась особливо гостро.
Як саме змінювався інтерес до електрокарів в Україні починаючи з січня 2020 року, ви можете прослідкувати на графіку нижче:
Nissan замість Tesla
Ситуація з війною та нестачею пального змінила звичку українців щодо пошуку електромобілів в інтернеті.
В стабільному періоді однозначним лідером серед пошукових запитів була Tesla, а на другому місці традиційно був інший популярний бренд — BMW. Однак у червні 2022 року популярність лідера знизилася, а бренд BMW поступився на користь Nissan.
Загалом станом на червень 2022 року в рейтингу популярності брендів електрокарів відбулись суттєві зміни. Порівнюючи з червнем 2021 року певні бренди, що увійшли до ТОП-15, продемонстрували виняткову швидкість зростання популярності. Наприклад, кількість пошукових запитів, пов’язаних з електромобілями Nissan, зросла на 65,75%, Hyundai — на 310,91%, Renault — на 196%, Fiat — на 167,82%, KIA — на 126,22%.