🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉
Олександр КузьменкоГаджети
25 липня 2024, 13:18
2024-07-25
Засновник одеської компанії MYBRO: «Останні пів року в нас купують електромотоцикли лише військові»
Підприємець Денис Дімов, який заснував бренд MYBRO, розповів, як на майбутнє його компанії, що збирає електромотоцикли для ЗСУ, вплинуть події на фронті.
Підприємець Денис Дімов, який заснував бренд MYBRO, розповів, як на майбутнє його компанії, що збирає електромотоцикли для ЗСУ, вплинуть події на фронті.
MYBRO створила три моделі електроскутера та дві — електромотоциклів, пише «Економічна правда», яка поспілкувалася з Денисом Дімовим. Провідна версія електромотоцикла може розвивати швидкість до 200 км/год і проїжджати до 400 км на одному заряді батареї в міському режимі.
У 2022 році інженери та конструктори компанії зосередилися на створенні електромотоцикла для фронту. До бойових завдань адаптували модель спортивного мотоцикла «Хуліган». Такі мотоцикли використовують морська піхота, територіальна оборона та деякі інші підрозділи.
«Електромотоцикли мають низку переваг: вони тихі, мають хорошу тягу та високу прохідність. Третя особливість, яка має принципове значення, — електромотоцикл не видно в тепловізор. Температура двигуна дорівнює температурі тіла людини, тому його можна замаскувати, так само як людину», — пояснив засновник MYBRO.
Комерційна вартість електромотоцикла, який компанія розробила для потреб оборони, становить $8500. Військові отримують їх за собівартістю — $6300. Мотоцикли привозять в Україну в розібраному вигляді й збирають в Одесі. З міркувань безпеки компанія відмовилася від зберігання техніки на складі.
Після початку великої війни попит на електромотоцикли суттєво впав, тому компанія значно скоротила обсяги збирання і зосередилася на електромотоциклах для військових. Сплеск попиту серед цивільних відбувся у другій половині 2022 року, коли був дефіцит пального. Тоді компанія швидко розпродала увесь склад електроскутерів.
«Останні пів року в нас купують електромотоцикли лише військові. Після зміни кон’юнктури ринку команда сфокусувалася на виході на американський ринок», — розповів Денис Дімов.
Він відзначив складнощі з бронювання, через які у «підвішеному стані» опинилися два його конструктори. Це, а також нові контакти після заочної участі на Consumer Electronics Show в Лас-Вегасі, підштовхнули засновника MYBRO до розширення та часткової релокації компанії за кордон. Виробничу частину засновник вирішив перенести в США. Там він знайшов партнерів, готових інвестувати $1,4 млн у створення цеху крупновузлового збирання електромотоциклів MYBRO в Далласі.
Димов бачить два варіанти розвитку компанії, залежно від перебігу бойових дій. «Оптимістичний сценарій полягає в запуску великовузлового збирання в Україні, якщо до кінця 2024 року закінчиться активна фаза війни. Тут це зробити дешевше, ніж у США чи навіть Китаї, а інженери й конструктори надійніші. Якщо ж війна в Україні триватиме, то виробництво буде в Китаї, крупновузлове збирання — у США, а згодом і саме виробництво перенесемо у Сполучені Штати», — пояснив засновник MYBRO.
Раніше засновник латвійської компанії Mosphera повідомив, що українські військові подали запит на ще кілька їхніх десятків електричних скутерів. На початку 2023 року Латвія вже передала українським військам кілька камуфльованих, міцних електросамокатів Mosphera.
Американець виграв суд проти українського виробника електробайків Delfast, оскільки компанія відмовилась подарувати йому велосипед за донат на Indiegogo. Розповідаємо деталі
Черкаський винахідник створив водоплаваючий трактор, який може перевозити 5 пасажирів та 650 кг вантажу. В планах майстра - адаптувати трактор для потреб ЗСУ
Логістику ЗСУ хочуть оцифрувати за IT-стандартами НАТО. Військові вже вивчають систему LOGFAS. Розповідаємо, як це працює, та коли впровадять
Логістику й облік у ЗСУ досі ведуть у паперових журналах. З літа Міноборони вирішило перевести армію на цифрові колеса і впровадити ІТ-систему логістики НАТО LOGFAS. Як вона працює і що дасть військовим, пояснив Forbes. dev.ua публікує найважливіше з матеріалу.