🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉

Епіцентр запустив віртуальний сервіс із «пухнастими» консультантами

Мережа торгових центрів «Епіцентр» реалізувала систему віртуального консультування на базі QR-кодів, Telegram-бота та автоматизованого бекенду. Амбасадорами проєкту стали домашні тварини мобілізованих співробітників компанії.

Залишити коментар
Епіцентр запустив віртуальний сервіс із «пухнастими» консультантами

Мережа торгових центрів «Епіцентр» реалізувала систему віртуального консультування на базі QR-кодів, Telegram-бота та автоматизованого бекенду. Амбасадорами проєкту стали домашні тварини мобілізованих співробітників компанії.

Головна мета проєкту під назвою «Пухнасті консультанти» — компенсувати дефіцит персоналу в торгових залах шляхом запровадження швидкого цифрового обслуговування клієнтів. 

«Із початку повномасштабного вторгнення понад 4000 працівників „Епіцентру“ були мобілізовані. Компанія зберігає за ними робочі місця та регулярно виплачує заробітну плату під час проходження військової служби. Водночас нестача персоналу сягає вже 18%. Серед усіх звернень у ТЦ — 50% стосуються саме відсутності консультанта», — зазначає Юрій Кудлик, директор департаменту «Онлайн продажів та Клієнтського сервісу».

У торговому залі встановлені ростові фігури «пухнастих консультантів» — домашніх тварин мобілізованих працівників: котів Річарда і Монті, собак Сірка і Бусинки, а також шиншили Соні. На кожній фігурі — персональний QR-код. Скануючи код, клієнт отримує набір опцій для розв’язання свого питання:

  • Виклик живого консультанта;
  • Запит на видачу товару зі складу;
  • Замовлення послуги;
  • Перевірка ціни товару через вбудований сканер;
  • Онлайн-замовлення;
  • Інтерактивна навігація торгівельним центром.

Запити миттєво надходять у Telegram-бот персоналу з точним зазначенням локації клієнта в магазині та причини звернення. Це скорочує час реагування та мінімізує «втрату» покупців у залі. Система також фіксує швидкість виконання запитів і дозволяє залишити оцінку якості обслуговування. Рішення побудовано на стеку:

  • Telegram Bot API для взаємодії персоналу з системою;
  • QR-трекінг у залі з GPS/геомітками торгових зон;
  • CMS-аналітика для відстеження KPI обслуговування в реальному часі;
  • Вбудована міні-CX-платформа для зворотного зв’язку
  • CRM система для управління комунікацією з клієнтами.

Пілотне тестування проєкту відбувалось протягом 6 місяців у ТЦ «Епіцентр» на Полярній у Києві. За його підсумками 74,3% запитів стосувалися консультацій щодо товару, 11,9% — видачі товару зі складу, 10,5% — замовлення додаткових послуг і лише 3,3% — запитів на доставку.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Як айтівці створюють «Епіцентр Маркетплейс» який щомісяця відвідують 25 млн клієнтів. Репортаж зсередини
Як айтівці створюють «Епіцентр Маркетплейс», який щомісяця відвідують 25 млн клієнтів. Репортаж зсередини
По темi
Як айтівці створюють «Епіцентр Маркетплейс», який щомісяця відвідують 25 млн клієнтів. Репортаж зсередини
«Сільпо» запускає перший в Україні сервіс оплати продуктів частинами
«Сільпо» запускає перший в Україні сервіс оплати продуктів частинами
По темi
«Сільпо» запускає перший в Україні сервіс оплати продуктів частинами
«Епіцентр» хотів оскаржити рішення суду за допомогою ChatGPT: чи вдалося це компанії
«Епіцентр» хотів оскаржити рішення суду за допомогою ChatGPT: чи вдалося це компанії
По темi
«Епіцентр» хотів оскаржити рішення суду за допомогою ChatGPT: чи вдалося це компанії
Підключай Megogo зі знижками за акційними тарифами.

від 99 гривень на місяць

Читайте також
Скандал з невиплатою зарплати в «Епіцентр» триває. Айтішникам не виплатили близько 1,5 млн грн. Та, схоже, з такою політикою Герег вони змирилися
Скандал з невиплатою зарплати в «Епіцентр» триває. Айтішникам не виплатили близько 1,5 млн грн. Та, схоже, з такою політикою Герег вони змирилися
Скандал з невиплатою зарплати в «Епіцентр» триває. Айтішникам не виплатили близько 1,5 млн грн. Та, схоже, з такою політикою Герег вони змирилися
DOU повідомляє, що «Епіцентр» досі не виплатив зароблені гроші колишнім айтішникам компанії. Мова — про 1,5 млн грн. Ця історія тягнеться з грудня: співробітників «Епіцентр М» вирішили перевести до головної компанії «Епіцентр К» нібито для «оптимізації роботи». Частина команди вирішила звільнитись, а гроші за кілька тижнів роботи вони так і не отримали.
«План на цей рік +100 айтішників». Репортаж з районного центру Хмельниччини, де «пришвартувався» IT-лайнер Герег
«План на цей рік +100 айтішників». Репортаж з районного центру Хмельниччини, де «пришвартувався» IT-лайнер Герег
«План на цей рік +100 айтішників». Репортаж з районного центру Хмельниччини, де «пришвартувався» IT-лайнер Герег
В грудні 2021 року в містечку Городок, що в Хмельницькій області, відбулося відкриття інноваційного центру IQ Office. В його будівництво власник групи компаній «Епіцентр» Олександр Герега вклав 350 млн грн. Журналіст dev.ua побував у гігантському IT-офісі та розповідає, як він змінився за час повномасштабної війни.
EASE проводить нову Fuckup Night. Серед гостей – співзасновник UKLON, топ «Епіцентра» та CEO Portmone
EASE проводить нову Fuckup Night. Серед гостей – співзасновник UKLON, топ «Епіцентра» та CEO Portmone
EASE проводить нову Fuckup Night. Серед гостей – співзасновник UKLON, топ «Епіцентра» та CEO Portmone
«Змиритися та не підходити до IT Епіцентру». Айтішник розповів про конфлікт з роботодавцем
«Змиритися та не підходити до IT Епіцентру». Айтішник розповів про конфлікт з роботодавцем
«Змиритися та не підходити до IT Епіцентру». Айтішник розповів про конфлікт з роботодавцем

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.