Фаундер українського Respeecher розповів про стратегію виходу в Голлівуд
Чому стартап вирішив поширювати свою технологію за допомогою американської кіноіндустрії.
Чому стартап вирішив поширювати свою технологію за допомогою американської кіноіндустрії.
Фаундер української компанії Respeecher Дмитро Бєлєвцов розповів DOU про стратегію виходу в Голлівуд.
«Нам стало зрозуміло, що ми не хочемо існувати в „сірій“ зоні. В якийсь момент побачили, що технологія швидко вийде з цієї зони, стаючи популярною», — розповів Дмитро.
Щоб уникнути «сірої» зони, в Respeecher вирішили будувати відносини з талантами і агенціями. Все це трапилося до популярності ChatGPT, зазначив Дмитро Бєлєвцов.
Він додав, що зараз в компанії працює близько 50 спеціалістів за напрямками: розробка, R&D (покращення софту) і delivery (запуск і конфігурація ШІ-моделі).
Нагадаємо, що Respeecher у 2018-му році заснували українці Дмитро Бєлєвцов і Олександр Сердюк, а також американець Грант Рібер. З того часу стартап залучив понад $3 млн інвестицій. В основі бізнесу лежить технологія voice conversion: компанія накладає штучно згенерований голос на реальний запис і отримує новий трек. У вересні 2021 року Американська телевізійна академія відзначила роботу стартапу премією «Еммі».