🚀 Trustee Plus - ваш криптогаманець з вбудованою платіжною карткою тут 👉

Власник «Нашої ряби» став інвестором мережі dark kitchen Foodz Ukraine. Навіщо це МХП?

Food tech стартап Foodz Ukraine (мережа dark kitchen) залучив інвестиції на розвиток бізнесу від агроіндустріального холдингу МХП. Контроль за Foodz залишився у засновників, Дениса та Яни Кривенків. МХП отримав близько 20% компанії.

Залишити коментар
Власник «Нашої ряби» став інвестором мережі dark kitchen Foodz Ukraine. Навіщо це МХП?

Food tech стартап Foodz Ukraine (мережа dark kitchen) залучив інвестиції на розвиток бізнесу від агроіндустріального холдингу МХП. Контроль за Foodz залишився у засновників, Дениса та Яни Кривенків. МХП отримав близько 20% компанії.

Суму угоди сторони не розголошують.

Згідно із повідомленням компанії, в рамках співпраці відбулося два раунди інвестицій. «МХП прагне поглиблювати відносини з ресторанним бізнесом та наблизити компанію безпосередньо до споживача. Ми переконані, що бізнес в форматі dark kitchen, який зараз активно росте в  усьому світі, має перспективи в Україні», — прокоментував Дмитро Зозуля, радник голови правління МХП.

Компанія Foodz розвиває мережу онлайн-ресторанів в Києві з початку 2020 року. Пілотний проєкт засновники бізнесу запускали самостійно. Після підтвердження життєздатності бізнес-моделі компанія залучила зовнішні інвестиції. З початку 2020 року в Foodz інвестовано понад $2 млн.

За словами гендиректора Foodz Ukraine Дениса Кривенка, МХП виступає не лише інвестором, але й стратегічним партнером, який ділиться власною експертизою у питаннях розвитку бізнесу.

«Залучення МХП в якості інвестора дозволить швидшими темпами розвивати бізнес та розширювати мережу віртуальних ресторанів в інших містах країни. Наш фокус на даному етапі розвитку зосереджений на зростанні клієнтської бази та кількості замовлень, налаштуванні системи поставок та вдосконаленні ІТ-інфраструктури», — зазначає він. 

З початку заснування бізнесу Foodz відкрила 15 кухонь у столиці. Серед них — десять власних і п’ять у партнерстві з Glovo. Клієнтська база зросла до 100 тис. споживачів. У 2020 році об’єм продажів компанії досяг 35 млн грн, а ресторанами опрацьовано близько 100 тис. замовлень.

Зараз у Foodz працює понад 220 працівників, мережа покриває весь Київ, а під її управлінням знаходяться 12 брендів ресторанів: Greenbar Cafe, Супчик Салатик, Шанхайський Кіт, Chackmak Doner, PokeOke та інші.

В Києві споживачі мають можливість здійснити замовлення їжі через додатки Glovo та Bolt Food. 

УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
Українська система управління ресторанами потрапила до світового рейтингу foodtech–стартапів
Українська система управління ресторанами потрапила до світового рейтингу foodtech–стартапів
Українська система управління ресторанами потрапила до світового рейтингу foodtech–стартапів
Холдинг МХП Косюка почав працювати з хмарними кухнями та вірутальними ресторанами Glovo
Холдинг МХП Косюка почав працювати з хмарними кухнями та вірутальними ресторанами Glovo
Холдинг МХП Косюка почав працювати з хмарними кухнями та вірутальними ресторанами Glovo
Конкурс відкритих інновацій MHP Innovation lab: Декарбонізація запрошує до участі
Конкурс відкритих інновацій MHP Innovation lab: Декарбонізація запрошує до участі
Конкурс відкритих інновацій MHP Innovation lab: Декарбонізація запрошує до участі
Помилка Косюка. Власник МХП недооцінив онлайн-торгівлю та наважився на експеримент
Помилка Косюка. Власник МХП недооцінив онлайн-торгівлю та наважився на експеримент
Помилка Косюка. Власник МХП недооцінив онлайн-торгівлю та наважився на експеримент

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.