Власник «Нашої ряби» став інвестором мережі dark kitchen Foodz Ukraine. Навіщо це МХП?

Food tech стартап Foodz Ukraine (мережа dark kitchen) залучив інвестиції на розвиток бізнесу від агроіндустріального холдингу МХП. Контроль за Foodz залишився у засновників, Дениса та Яни Кривенків. МХП отримав близько 20% компанії.

Власник «Нашої ряби» став інвестором мережі dark kitchen Foodz Ukraine. Навіщо це МХП?

Food tech стартап Foodz Ukraine (мережа dark kitchen) залучив інвестиції на розвиток бізнесу від агроіндустріального холдингу МХП. Контроль за Foodz залишився у засновників, Дениса та Яни Кривенків. МХП отримав близько 20% компанії.

Суму угоди сторони не розголошують.

Згідно із повідомленням компанії, в рамках співпраці відбулося два раунди інвестицій. «МХП прагне поглиблювати відносини з ресторанним бізнесом та наблизити компанію безпосередньо до споживача. Ми переконані, що бізнес в форматі dark kitchen, який зараз активно росте в  усьому світі, має перспективи в Україні», — прокоментував Дмитро Зозуля, радник голови правління МХП.

Компанія Foodz розвиває мережу онлайн-ресторанів в Києві з початку 2020 року. Пілотний проєкт засновники бізнесу запускали самостійно. Після підтвердження життєздатності бізнес-моделі компанія залучила зовнішні інвестиції. З початку 2020 року в Foodz інвестовано понад $2 млн.

За словами гендиректора Foodz Ukraine Дениса Кривенка, МХП виступає не лише інвестором, але й стратегічним партнером, який ділиться власною експертизою у питаннях розвитку бізнесу.

«Залучення МХП в якості інвестора дозволить швидшими темпами розвивати бізнес та розширювати мережу віртуальних ресторанів в інших містах країни. Наш фокус на даному етапі розвитку зосереджений на зростанні клієнтської бази та кількості замовлень, налаштуванні системи поставок та вдосконаленні ІТ-інфраструктури», — зазначає він. 

З початку заснування бізнесу Foodz відкрила 15 кухонь у столиці. Серед них — десять власних і п’ять у партнерстві з Glovo. Клієнтська база зросла до 100 тис. споживачів. У 2020 році об’єм продажів компанії досяг 35 млн грн, а ресторанами опрацьовано близько 100 тис. замовлень.

Зараз у Foodz працює понад 220 працівників, мережа покриває весь Київ, а під її управлінням знаходяться 12 брендів ресторанів: Greenbar Cafe, Супчик Салатик, Шанхайський Кіт, Chackmak Doner, PokeOke та інші.

В Києві споживачі мають можливість здійснити замовлення їжі через додатки Glovo та Bolt Food. 

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-bot.

А також підписуйтесь на наш Telegram-канал.