Дістали русняві шахеди й ракети? Підсилюймо ППО — донать на SkyLock 👉
Олександр КузьменкоGameDev
19 липня 2024, 18:43
2024-07-19
«Погіршення продукту». Антимонопольний орган США «розлючений» на Microsoft через підвищення цін на Game Pass
Федеральна торгова комісія США (FTC), що стежить за дотриманням антимонопольного законодавства та захистом прав споживачів, подала заяву до Дев’ятого окружного апеляційного суду, в якій звинуватила Microsoft у «впровадженні погіршеного продукту» після оновлення тарифів на підписку Game Pass.
Федеральна торгова комісія США (FTC), що стежить за дотриманням антимонопольного законодавства та захистом прав споживачів, подала заяву до Дев’ятого окружного апеляційного суду, в якій звинуватила Microsoft у «впровадженні погіршеного продукту» після оновлення тарифів на підписку Game Pass.
Як нагадує PC Gamer, нещодавно Microsoft оголосила, що переглядає рівні підписки Game Pass для консолей і PC:
PC Game Pass подорожчав на $2, з $10 до $12 на місяць.
Xbox Game Pass для консолей було замінено на Xbox Game Pass Standard лише для нових передплатників, який більше не містить свіжих релізів, але має багатокористувацький онлайн-сервіс, і який коштує на $4 більше (від $11 до $15 на місяць).
Релізи з першого дня залишилися в Xbox Game Pass Ultimat, але вартість тарифу зросла на $3 з $17 до $20 на місяць.
В Україні доступна лише підписка PC Game Pass, яка подорожчала зі 190 грн до 230.
У своїй заяві FTC зазначає, що користувачі Xbox Game Pass для консолей, які хочуть зберегти свої ігри першого дня, «повинні заплатити на 81% більше, щоб перейти на «Game Pass Ultimate», а для тих, хто не бажає цього робити, «Microsoft представляє погіршений продукт», маючи на увазі Xbox Game Pass Standard, який, як і раніше, «коштує на 36% дорожче, ніж Console Game Pass, і не містить релізів першого дня».
Раніше комісія виступала проти злиття Microsoft з Activision Blizzard, яке остаточно завершилося в жовтні минулого року. Тепер, коли Activision і Microsoft офіційно пов’язані між собою, здається напрочуд малоймовірним, що це поглинання буде скасовано, але схоже FTC досі не здається.
У заяві відомство відзначає «підвищення цін і погіршення якості продукції Microsoft у поєднанні зі скороченням інвестицій у виробництво і якість продукції через звільнення працівників» і називає їх «ознаками фірми, яка використовує ринкову владу після злиття».
Комісія досить в'їдливо відзначає, що Microsoft напевно забула згадати про це, коли говорила, що поглинання дасть передплатникам Game Pass доступ до нових Call of Duty з першого дня. «Microsoft пообіцяла, що «придбання принесе користь споживачам, зробивши [CoD] доступною в Game Pass від Microsoft в день її виходу на консолі (без підвищення ціни на послугу в результаті придбання)», — йдеться в заяві.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.