Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Робота із зображеннями — найпростіші та найкращі інструменти 🖼

Як навчитися створювати власні ігри? Легко! 5 курсів з геймдеву за $9,99

А ви намагалися створювати власні ігри? Вигадати сюжет, героїв і все це реалізувати в компанії однодумців здається дуже цікавим і навіть романтичним заняттям. А ще — немає межі досконалості, тому кожному гейм-девелоперу корисно осягати нові способи та фічі створення ігор, щоб у результаті відправити гру на steam, викликати шквал інтересу, а, можливо, і заробити.

Але часто для старту потрібні нові знання та навички. dev.ua зібрав п’ять курсів з Domestika для апгрейду навичок геймдева. Приступайте зараз!

Залишити коментар
Як навчитися створювати власні ігри? Легко! 5 курсів з геймдеву за $9,99

А ви намагалися створювати власні ігри? Вигадати сюжет, героїв і все це реалізувати в компанії однодумців здається дуже цікавим і навіть романтичним заняттям. А ще — немає межі досконалості, тому кожному гейм-девелоперу корисно осягати нові способи та фічі створення ігор, щоб у результаті відправити гру на steam, викликати шквал інтересу, а, можливо, і заробити.

Але часто для старту потрібні нові знання та навички. dev.ua зібрав п’ять курсів з Domestika для апгрейду навичок геймдева. Приступайте зараз!

1. Піксельна анімація персонажів для відеоігор

Піксельна естетика не старіє і продовжує привертати увагу завдяки таким художникам, як Даніель Бенітес. Він — розробник відеоігор та співзасновник студії Fourattic, яка використовує піксельну анімацію у своїх творах. У цьому онлайн курсі він розповість про методи та процеси анімації персонажа відеогри та його оточення у піксельній графіці з використанням інструменту Pyxel Edit. Ви навчитеся анімувати свої роботи кадр за кадром і розбиратися з такими поняттями, як синхронізація та розмиття в русі.

2. Введення в дизайн персонажів для анімації та відеоігор

У світі анімації та відеоігор можливо все. Ілюстратор, графічний дизайнер і концепт-художник Жан Фрейсс створював захоплюючі дух альтернативні світи спеціально для цього курсу. У цьому курсі ви дізнаєтеся, як створювати оригінальних персонажів для анімації та відеоігор, використовуючи техніку, що базується на основних геометричних фігурах.

Записатися на курс

3. Виробництво відеоігор з використанням методів UX

Створення відеогри вимагає ретельного узгодження елементів та методів дослідження користувачів гри та досвіду користувача (GUR/UX). Все це має першорядне значення для всіх залучених команд, щоб вони створили ідеальний світ для майбутніх гравців. У цьому курсі ви дізнаєтеся про роль виробника відеоігор і зосередьтеся, зокрема, на тому, як проводити сеанс ігрового тестування, щоб акцентувати розробку вашої відеогри або інтерактивного проєкту на найважливішому — досвіді користувача.

Луїс Даніель Замбрано — креативний директор Teravision Games, що спеціалізується на розробці та виробництві ігор, — займається розробкою відеоігор понад 14 років. Він працював над 80+ проєктами для Disney, Nickelodeon, Atari та багатьох інших. З його допомогою ви дізнаєтеся про все, що потрібно для створення відеоігор на професійному рівні.

Записатися на курс

Більше творчих курсів на Domestika лише за $9.99!

4. Дизайн персонажів для відеоігор та додатків

У кожній великій історії, анімаційній чи ні, є головний герой та антагоніст: Люк Скайуокер та Дарт Вейдер, Сімба та Шрам, Бетмен та Джокер, ну ви зрозуміли! Ніколас Кастро, ілюстратор та дизайнер персонажів, працював над створенням світів та персонажів-антагоністів для студій відеоігор та таких брендів, як Cartoon Network, Lego та іншими.

У цьому курсі ви вивчите свій метод створення персонажів з нуля, організувавши їх у керівництво професійної якості, яке можна використовувати для початку вашої кар'єри у світі анімації, відеоігор та мобільних платформ.

Записатися на курс

5. Дизайн ігрового простору: сцени кіберпанку з Unreal Engine

Пам’ятаєте ту велику ідею для відеогри, яка, напевно, колись приходила вам на думку? Засновники Leartes Studios Огужан та Сердар готові допомогти вам втілити цю ідею у життя. Leartes Studios спеціалізується на створенні середовищ для відеоігор за допомогою Unreal Engine 4. Разом з такими клієнтами, як Marvel Studios, Activision, Epic Games, Ubisoft, Microsoft та іншими, вони створили безшовні ігрові середовища для різних жанрів відеоігор.

У цьому курсі вони дадуть вам покрокове керівництво про те, як створити кіберпанкове середовище для відеоігор з нуля. Огузхан і Сердар познайомлять вас із основами Unreal Engine і покажуть, як створювати деталізовані малюнки рівнів та привабливі рендери для анімації. Чи готові створити свій власний віртуальний світ кіберпанку?

Записатися на курс

Професії у геймдеві. Хто такий геймдизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий геймдизайнер і як ним стати?
По темі
Професії у геймдеві. Хто такий геймдизайнер і як ним стати?
Як отримати першу роботу в IT тільки-но закінчивши курси? Добірка IT-шкіл, які гарантують допомогу з працевлаштуванням
Як отримати першу роботу в IT, тільки-но закінчивши курси? Добірка IT-шкіл, які гарантують допомогу з працевлаштуванням
По темі
Як отримати першу роботу в IT, тільки-но закінчивши курси? Добірка IT-шкіл, які гарантують допомогу з працевлаштуванням
Читайте головні ІТ-новини країни у нашому Telegram
Читайте головні ІТ-новини країни у нашому Telegram
По темі
Читайте головні ІТ-новини країни у нашому Telegram
Шукаєш роботу в IT та не знаєш, що надіслати CV чи резюме.

Ми розібрались, в чому різниця між ними, та коли і який саме документ треба.

Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Читайте також
Parimatch Tech буде продавати франшизи на власну геймінгову платформу. Що це означає
Parimatch Tech буде продавати франшизи на власну геймінгову платформу. Що це означає
Parimatch Tech буде продавати франшизи на власну геймінгову платформу. Що це означає
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю у Project Management в GameDev: 30 питань та приклади тестових завдань
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю у Project Management в GameDev: 30 питань та приклади тестових завдань
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю у Project Management в GameDev: 30 питань та приклади тестових завдань
Джунів, які шукають роботу, проходять купу співбесід та отримують відмови замість оферів, під час війни побільшало. А все тому, що до співбесід необхідно ретельно готуватися. dev.ua розпочинає серію матеріалів про те, що треба знати джунам для проходження співбесіди та отримання омріяного оферу від першого роботодавця.  Оксана Хачко, Team Lead PM в Pingle Game Studio, створила список питань, на які треба орієнтуватися проджекту-початківцю, йдучи на співбесіду. Нижче — кілька тестових для такої позиції.
Gamedev Camp запускає програму для художників і розробників ігор. Українці можуть узяти участь безоплатно: як податися
Gamedev Camp запускає програму для художників і розробників ігор. Українці можуть узяти участь безоплатно: як податися
Gamedev Camp запускає програму для художників і розробників ігор. Українці можуть узяти участь безоплатно: як податися
У EPAM стартував набір на Pre-Junior Program для старшокласників, які мріють увійти в IT: як податися
У EPAM стартував набір на Pre-Junior Program для старшокласників, які мріють увійти в IT: як податися
У EPAM стартував набір на Pre-Junior Program для старшокласників, які мріють увійти в IT: як податися

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.