🚀 Trustee Plus - ваш криптогаманець з вбудованою платіжною карткою тут 👉
Марія БровінськаGameDev
23 липня 2022, 10:00
2022-07-23
Як навчитися створювати власні ігри? Легко! 5 курсів з геймдеву за $9,99
А ви намагалися створювати власні ігри? Вигадати сюжет, героїв і все це реалізувати в компанії однодумців здається дуже цікавим і навіть романтичним заняттям. А ще — немає межі досконалості, тому кожному гейм-девелоперу корисно осягати нові способи та фічі створення ігор, щоб у результаті відправити гру на steam, викликати шквал інтересу, а, можливо, і заробити.
Але часто для старту потрібні нові знання та навички. dev.ua зібрав п’ять курсів з Domestika для апгрейду навичок геймдева. Приступайте зараз!
Піксельна естетика не старіє і продовжує привертати увагу завдяки таким художникам, як Даніель Бенітес. Він — розробник відеоігор та співзасновник студії Fourattic, яка використовує піксельну анімацію у своїх творах. У цьому онлайн курсі він розповість про методи та процеси анімації персонажа відеогри та його оточення у піксельній графіці з використанням інструменту Pyxel Edit. Ви навчитеся анімувати свої роботи кадр за кадром і розбиратися з такими поняттями, як синхронізація та розмиття в русі.
У світі анімації та відеоігор можливо все. Ілюстратор, графічний дизайнер і концепт-художник Жан Фрейсс створював захоплюючі дух альтернативні світи спеціально для цього курсу. У цьому курсі ви дізнаєтеся, як створювати оригінальних персонажів для анімації та відеоігор, використовуючи техніку, що базується на основних геометричних фігурах.
Створення відеогри вимагає ретельного узгодження елементів та методів дослідження користувачів гри та досвіду користувача (GUR/UX). Все це має першорядне значення для всіх залучених команд, щоб вони створили ідеальний світ для майбутніх гравців. У цьому курсі ви дізнаєтеся про роль виробника відеоігор і зосередьтеся, зокрема, на тому, як проводити сеанс ігрового тестування, щоб акцентувати розробку вашої відеогри або інтерактивного проєкту на найважливішому — досвіді користувача.
Луїс Даніель Замбрано — креативний директор Teravision Games, що спеціалізується на розробці та виробництві ігор, — займається розробкою відеоігор понад 14 років. Він працював над 80+ проєктами для Disney, Nickelodeon, Atari та багатьох інших. З його допомогою ви дізнаєтеся про все, що потрібно для створення відеоігор на професійному рівні.
У кожній великій історії, анімаційній чи ні, є головний герой та антагоніст: Люк Скайуокер та Дарт Вейдер, Сімба та Шрам, Бетмен та Джокер, ну ви зрозуміли! Ніколас Кастро, ілюстратор та дизайнер персонажів, працював над створенням світів та персонажів-антагоністів для студій відеоігор та таких брендів, як Cartoon Network, Lego та іншими.
У цьому курсі ви вивчите свій метод створення персонажів з нуля, організувавши їх у керівництво професійної якості, яке можна використовувати для початку вашої кар'єри у світі анімації, відеоігор та мобільних платформ.
Пам’ятаєте ту велику ідею для відеогри, яка, напевно, колись приходила вам на думку? Засновники Leartes Studios Огужан та Сердар готові допомогти вам втілити цю ідею у життя. Leartes Studios спеціалізується на створенні середовищ для відеоігор за допомогою Unreal Engine 4. Разом з такими клієнтами, як Marvel Studios, Activision, Epic Games, Ubisoft, Microsoft та іншими, вони створили безшовні ігрові середовища для різних жанрів відеоігор.
У цьому курсі вони дадуть вам покрокове керівництво про те, як створити кіберпанкове середовище для відеоігор з нуля. Огузхан і Сердар познайомлять вас із основами Unreal Engine і покажуть, як створювати деталізовані малюнки рівнів та привабливі рендери для анімації. Чи готові створити свій власний віртуальний світ кіберпанку?
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio
Продовжуємо цикл матеріалів про ІТ-спеціальності. Кожну описує «типовий представник» — досвідчений фахівець і просто авторитетний колега, та сама людина, яка знає всі таємні куточки своєї професії. Ми сподіваємося, ці матеріали допоможуть школярам, студентам, перекваліфікантам, студентам і всім тим, хто зацікавлений у виборі ІТ-спеціальності. Цикл не тільки допоможе оцінити перспективи, а й дасть можливість краще зрозуміти індустрію і особливості професії зсередини. Обговорюйте і доповнюйте матеріал в коментарях, щоб зробити його ще корисніше.
Про професію Unity Developer розповідає Володимир Мельничук, Team Lead Unity у Pingle Game Studio.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі