🚀 Trustee Plus - ваш криптогаманець з вбудованою платіжною карткою тут 👉

Як навчитися створювати власні ігри? Легко! 5 курсів з геймдеву за $9,99

А ви намагалися створювати власні ігри? Вигадати сюжет, героїв і все це реалізувати в компанії однодумців здається дуже цікавим і навіть романтичним заняттям. А ще — немає межі досконалості, тому кожному гейм-девелоперу корисно осягати нові способи та фічі створення ігор, щоб у результаті відправити гру на steam, викликати шквал інтересу, а, можливо, і заробити.

Але часто для старту потрібні нові знання та навички. dev.ua зібрав п’ять курсів з Domestika для апгрейду навичок геймдева. Приступайте зараз!

Залишити коментар
Як навчитися створювати власні ігри? Легко! 5 курсів з геймдеву за $9,99

А ви намагалися створювати власні ігри? Вигадати сюжет, героїв і все це реалізувати в компанії однодумців здається дуже цікавим і навіть романтичним заняттям. А ще — немає межі досконалості, тому кожному гейм-девелоперу корисно осягати нові способи та фічі створення ігор, щоб у результаті відправити гру на steam, викликати шквал інтересу, а, можливо, і заробити.

Але часто для старту потрібні нові знання та навички. dev.ua зібрав п’ять курсів з Domestika для апгрейду навичок геймдева. Приступайте зараз!

1. Піксельна анімація персонажів для відеоігор

Піксельна естетика не старіє і продовжує привертати увагу завдяки таким художникам, як Даніель Бенітес. Він — розробник відеоігор та співзасновник студії Fourattic, яка використовує піксельну анімацію у своїх творах. У цьому онлайн курсі він розповість про методи та процеси анімації персонажа відеогри та його оточення у піксельній графіці з використанням інструменту Pyxel Edit. Ви навчитеся анімувати свої роботи кадр за кадром і розбиратися з такими поняттями, як синхронізація та розмиття в русі.

2. Введення в дизайн персонажів для анімації та відеоігор

У світі анімації та відеоігор можливо все. Ілюстратор, графічний дизайнер і концепт-художник Жан Фрейсс створював захоплюючі дух альтернативні світи спеціально для цього курсу. У цьому курсі ви дізнаєтеся, як створювати оригінальних персонажів для анімації та відеоігор, використовуючи техніку, що базується на основних геометричних фігурах.

Записатися на курс

3. Виробництво відеоігор з використанням методів UX

Створення відеогри вимагає ретельного узгодження елементів та методів дослідження користувачів гри та досвіду користувача (GUR/UX). Все це має першорядне значення для всіх залучених команд, щоб вони створили ідеальний світ для майбутніх гравців. У цьому курсі ви дізнаєтеся про роль виробника відеоігор і зосередьтеся, зокрема, на тому, як проводити сеанс ігрового тестування, щоб акцентувати розробку вашої відеогри або інтерактивного проєкту на найважливішому — досвіді користувача.

Луїс Даніель Замбрано — креативний директор Teravision Games, що спеціалізується на розробці та виробництві ігор, — займається розробкою відеоігор понад 14 років. Він працював над 80+ проєктами для Disney, Nickelodeon, Atari та багатьох інших. З його допомогою ви дізнаєтеся про все, що потрібно для створення відеоігор на професійному рівні.

Записатися на курс

Більше творчих курсів на Domestika лише за $9.99!

4. Дизайн персонажів для відеоігор та додатків

У кожній великій історії, анімаційній чи ні, є головний герой та антагоніст: Люк Скайуокер та Дарт Вейдер, Сімба та Шрам, Бетмен та Джокер, ну ви зрозуміли! Ніколас Кастро, ілюстратор та дизайнер персонажів, працював над створенням світів та персонажів-антагоністів для студій відеоігор та таких брендів, як Cartoon Network, Lego та іншими.

У цьому курсі ви вивчите свій метод створення персонажів з нуля, організувавши їх у керівництво професійної якості, яке можна використовувати для початку вашої кар'єри у світі анімації, відеоігор та мобільних платформ.

Записатися на курс

5. Дизайн ігрового простору: сцени кіберпанку з Unreal Engine

Пам’ятаєте ту велику ідею для відеогри, яка, напевно, колись приходила вам на думку? Засновники Leartes Studios Огужан та Сердар готові допомогти вам втілити цю ідею у життя. Leartes Studios спеціалізується на створенні середовищ для відеоігор за допомогою Unreal Engine 4. Разом з такими клієнтами, як Marvel Studios, Activision, Epic Games, Ubisoft, Microsoft та іншими, вони створили безшовні ігрові середовища для різних жанрів відеоігор.

У цьому курсі вони дадуть вам покрокове керівництво про те, як створити кіберпанкове середовище для відеоігор з нуля. Огузхан і Сердар познайомлять вас із основами Unreal Engine і покажуть, як створювати деталізовані малюнки рівнів та привабливі рендери для анімації. Чи готові створити свій власний віртуальний світ кіберпанку?

Записатися на курс

Професії у геймдеві. Хто такий геймдизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий геймдизайнер і як ним стати?
По темі
Професії у геймдеві. Хто такий геймдизайнер і як ним стати?
Як отримати першу роботу в IT тільки-но закінчивши курси? Добірка IT-шкіл, які гарантують допомогу з працевлаштуванням
Як отримати першу роботу в IT, тільки-но закінчивши курси? Добірка IT-шкіл, які гарантують допомогу з працевлаштуванням
По темі
Як отримати першу роботу в IT, тільки-но закінчивши курси? Добірка IT-шкіл, які гарантують допомогу з працевлаштуванням
Читайте головні ІТ-новини країни у нашому Telegram
Читайте головні ІТ-новини країни у нашому Telegram
По темі
Читайте головні ІТ-новини країни у нашому Telegram
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
В Україні запустили ще одні безоплатні ІТ-курси для дівчат: вчитимуть створювати застосунки на базі даних. Як податися
В Україні запустили ще одні безоплатні ІТ-курси для дівчат: вчитимуть створювати застосунки на базі даних. Як податися
В Україні запустили ще одні безоплатні ІТ-курси для дівчат: вчитимуть створювати застосунки на базі даних. Як податися
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio
Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio
Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio
Продовжуємо цикл матеріалів про ІТ-спеціальності. Кожну описує «типовий представник» — досвідчений фахівець і просто авторитетний колега, та сама людина, яка знає всі таємні куточки своєї професії. Ми сподіваємося, ці матеріали допоможуть школярам, студентам, перекваліфікантам, студентам і всім тим, хто зацікавлений у виборі ІТ-спеціальності. Цикл не тільки допоможе оцінити перспективи, а й дасть можливість краще зрозуміти індустрію і особливості професії зсередини. Обговорюйте і доповнюйте матеріал в коментарях, щоб зробити його ще корисніше. Про професію Unity Developer розповідає Володимир Мельничук, Team Lead Unity у Pingle Game Studio.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.