Хостинг для будь-яких потреб — VPS від 135 гривень на місяць 👉
Валентин ШнайдерГаджети
30 травня 2025, 11:59
2025-05-30
Google інтегрувала Lens у YouTube Shorts: функція вже на стадії бета-тестування
Компанія Google розпочала бета-тестування функції Lens у YouTube Shorts. Це дозволить користувачам шукати інформацію про обʼєкти у відео одним натиском — прямо під час перегляду коротких роликів. Інструмент уже почав зʼявлятись у користувачів і буде доступний поступово.
Компанія Google розпочала бета-тестування функції Lens у YouTube Shorts. Це дозволить користувачам шукати інформацію про обʼєкти у відео одним натиском — прямо під час перегляду коротких роликів. Інструмент уже почав зʼявлятись у користувачів і буде доступний поступово.
Як повідомляє Engadget, інноваційна функція вже тестується всередині платформи YouTube Shorts і має на меті покращити досвід взаємодії з контентом, що переглядається. Після активації Lens, глядачі зможуть поставити відео на паузу, вибрати опцію вгорі екрана та натиснути або виділити обʼєкт у кадрі — система автоматично видасть релевантні результати пошуку.
Результати пошуку та візуальні збіги зʼявлятимуться прямо поверх відео, що дозволяє миттєво отримати додаткову інформацію — наприклад, про предмет одягу, гаджет чи локацію у кадрі. Цей досвід унікальний для коротких відео YouTube і наразі не супроводжується рекламою.
Водночас Google зазначає, що під час тестування функція Lens не працюватиме з Shorts, які містять партнерські посилання YouTube Shopping або платні товарні промо. Іншими словами, на цьому етапі комерційна взаємодія виключена — проте потенціал цієї інтеграції в напрямку e-commerce очевидний.
Функція Google Lens уже давно працює в додатку Google Photos, у пошуку й навіть у Chrome. Її основне призначення — надати користувачам інструмент візуального розпізнавання, що дозволяє в реальному часі знаходити схожі об’єкти, читати текст, ідентифікувати тварин або розпізнавати архітектурні памʼятки. Тепер цей інструмент уперше масштабно тестується у форматі відео, що споживається вертикально й швидко.
Вбудовування Lens у YouTube Shorts — ще один крок у напрямку уніфікації візуального пошуку в рамках екосистеми Google.
Нагадаємо, нещодавно Google анонсувала новий інструмент SynthID Detector, який дозволяє перевірити, чи був контент створений за допомогою інструментів штучного інтелекту Google Gemini, Imagen, Lyria та Veo.
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Напередодні вторгнення росії в Україну соціальні медіа слугували полем битви для держав і недержавних діячів, щоби поширювати конкуруючі наративи про війну та зображати поточний конфлікт у своїх власних інтересах. Видання Foreign Policy опублікувало великий аналітичний матеріал, як українці та росіяни використовують соціальні мережі, щоб давати інформацію про війну. Наводимо його адаптований переклад.