😍 Спробуй Новий Trustee Plus на дотик - твій криптогаманець і платіжна картка тут 👉
Наталя ХандусенкоШІ
14 березня 2025, 13:47
2025-03-14
Google зробив Gemini Deep Research доступним для всіх користувачів і запустив нову експериментальну функцію
Користувачі Gemini можуть спробувати Deep Research безплатно більш ніж 45 мовами — підписка на Gemini Advanced не потрібна. Крім того, у Gemini запустили нову експериментальну функцію.
Користувачі Gemini можуть спробувати Deep Research безплатно більш ніж 45 мовами — підписка на Gemini Advanced не потрібна. Крім того, у Gemini запустили нову експериментальну функцію.
Deep Research дозволяє попросити Gemini створити вичерпні, але легкі для читання звіти на складні теми. Ця функція працює повільніше, ніж звичайний чат-бот: Gemini спочатку створює план дослідження, перш ніж починає шукати в інтернеті інформацію щодо запиту.
Коли Google вперше анонсував Deep Research, він працював на базі потужної, але дорогої моделі Gemini 1.5 Pro. Завдяки вчорашньому розширенню Google оновив Deep Research для роботи на своїй новій експериментальній моделі Gemini 2.0 Flash Thinking Experimental — це повна назва, яка просто означає, що це система ланцюжка думок, яка може розбити проблеми на низку проміжних кроків, пише Engadget.
«Це розширює можливості Gemini на всіх етапах дослідження — від планування та пошуку до міркувань, аналізу та звітності — створюючи високоякісні багатосторінкові звіти, які є більш детальними та глибокими», — говорить Google про оновлення.
Також Google оголосив про запуск нової експериментальної функції, яку назвав Gemini з персоналізацією. Та сама модель Flash Thinking, яка дозволяє компанії надавати глибокі дослідження більшій кількості людей, також дозволить Gemini формувати свої відповіді на основі інформації з додатків і сервісів Google, якими ви користуєтесь.
«З вашого дозволу Gemini тепер може адаптувати свої відповіді на основі ваших попередніх запитів, заощаджуючи ваш час і надаючи більш точні відповіді», — заявляє Google. У найближчі місяці Gemini зможе витягувати контекст з додаткових сервісів Google, включаючи Фото та YouTube. «Це дозволить Gemini надавати більш персоналізовану інформацію, спираючись на ширше розуміння вашої діяльності та вподобань, щоб надавати відповіді, які дійсно резонують з вами».
Щоб увімкнути цю функцію, виберіть «Персоналізація (експериментальна)» зі спадного меню моделі в інтерфейсі Gemini Apps. Google пояснює, що Gemini використовуватиме вашу історію пошуку лише тоді, коли визначить, що ця інформація може бути корисною. Банер з посиланням дозволить вам легко вимкнути цю функцію, якщо ви вважаєте її нав’язливою. Користувачі Gemini і Gemini Advanced вже можуть використовувати цю функцію в інтернеті, а мобільна версія буде доступна пізніше.